مراکز توزیع سرامیک کف پذیرایی در سراسر کشور

در حال حاضر، سرامیک ها از کاربرد زیادی در ساختمان سازی برخوردار می باشند که امروزه توسط شرکت های تولیدی مختلف با برندهای متعدد با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند که اغلب در ابعاد و اندازه، تنوع طرح و رنگ، ضخامت، قطر عالی، مدل های گوناگون و از مواد اولیه کاملا طبیعی در ساختار آن ها استفاده شده که مطابق با استانداردهای جهانی بوده که مناسب برای کف سالن پذیرایی، پله، راهرو و غیره می باشند.

البته، مراکز توزیع کاشی استخری در شیراز در سراسر کشور، به روش عمده و مستقیم این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که به دلیل حذف واسطه ها از قیمت پایین تری برخوردار بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

مراکز توزیع سرامیک کف پذیرایی در سراسر کشور

پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت سرامیک کف

پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت سرامیک کف

همان طور که گفته شد، کاشی سرامیک چرمی انواع گوناگونی دارد که با طرح های مدرن و جدید در بازار عرضه می شوند که از جمله این طرح ها می توان به طرح سه بعدی اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و نیز از خواص منحصر به فرد برخوردار بوده و در مکان های مختلف از جمله آشپزخانه بسیار پرکاربرد و پراهمیت می باشد.

شایان ذکر است، از پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت سرامیک کف، می توان به مواردی همچون: کیفیت، نوع کاربرد، نوع سرامیک، اندازه، ابعاد، ضخامت، تنوع طرح و رنگ، کاهش نرخ ارز در کشور، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، نحوه تولید، توزیع و بسته بندی، استاندارد، طبیعی و بهداشتی بودن محصول، وارداتی و صادراتی بودن سرامیک، مقاومت بالای سرامیک در مقابل رطوبت، نم، حرارت و غیره، شرکت تولیدکننده و برند خاص و دیگر موارد می باشند که هر چه کیفیت و ضخامت محصول بالاتر باشد بدون شک از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد شد.

توضیحاتی درباره ویژگی های سرامیک کف عایق صدا

توضیحاتی درباره ویژگی های سرامیک کف عایق صدا

لازم به ذکر است از ویژگی های سرامیک کف عایق صدا، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کف پوش های سرامیکی از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار می باشند.
  2. همچنین این کفپوش ها کاربرد و کارایی بسیار بالایی دارند که به طور طبیعی عایق بندی شده اند.
  3. ایین محصول عمده، با محیط زیست سازگاری داشته و نیز از قدرت نصب سریع و آسان برخوردار می باشد.
  4. سرامیک عایق صدا، توسط شرکت های تولیدی معتبر در سراسر کشور با برندهای معتبر به فروش می رسند.
  5. عایق های صدا، همان طور که از نامش پیداست، از قدرت جذب آب بالا و قدرت جذب صدا برخوردار می باشند.
  6. این گونه سرامیک ها، عایق مناسبی جهت استفاده در آشپزخانه، کف سالن پذیرایی و دیگر سطوح می باشند.
  7. این نوع عایق در تنوع طرح و رنگ، اندازه، ضخامت، صاف و یکدست به طور کاملا استاندارد در بازار عرضه می شوند.
  8. این عایق ها به دلیل ظرافت و زیبایی خاصی که دارند از چسب مخصوص جهت چسباندن آن ها استفاده می شود.

صادرات عمده سرامیک کف پذیرایی به کشور عراق

صادرات عمده سرامیک کف پذیرایی به کشور عراق

امروزه، صادرات عمده سرامیک کف پذیرایی به کشور عراق، بازتاب گسترده ای داشته، زیرا این محصولات عمده با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت در ابعاد و اندازه های متفاوت و نیز ضخامت و مقاومت عالی و همچنین توسط شرکت های تولیدی معتبر با برندهای خاص در تنوع طرح و رنگ به کشور عراق صادر می گردد که صادرات محصول مطابق با استانداردهای روز دنیا و نیز به روش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه صورت گرفته که باعث شده مورد استقبال و توجه کشور عراق قرار گیرد و نیاز بازارهای این کشور را فراهم سازد که امروزه با فروش و سود نسبتا پایداری که داشته توانسته به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشد.

سرامیک لعابدار، گونه ای متفاوت از سرامیک می باشد که از پوششی مقاوم به صورت لعابدار روی آن استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف واکنش پذیر باشد و از مقاومت و دوام بالا برخوردار شود. از انواع دیگر سرامیک می توان از طرح طلایی نام برد که جهت استفاده بر روی دیوار پوششی زیبا و جذاب می باشد که از طرح های مدرن امروزی است و طرفداران زیادی را متوجه خود ساخته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما