خرید سرامیک کف پذیرایی درجه یک به صورت عمده

برای پوشش دادن کف سالن های پذیرایی ِ آپارتمان، خانه یا ویلا در اغلب موارد از سرامیک و سنگ گرانیتی استفاده می شود. این مصالح ساختمانی هر یک ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارد و در ابعاد بزرگی تولید شده و روانه بازار می گردد. شرکت ما سرامیک کف پذیرایی درجه یک را با نرخ عمده و حجم بالا در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد. از آنجا که محصولات ما اعلا و با کیفیت و همچنین دارای ابعاد استاندارد می باشد، به خارج از کشور نیز صادر می شود.

خرید سرامیک کف پذیرایی درجه یک به صورت عمده

بررسی جایگاه ایران در صادرات سرامیک کف پذیرایی

بررسی جایگاه ایران در صادرات سرامیک کف پذیرایی مصالح ساختمانی تولید وطنی به دلیل برخورداری از ترکیبات و استانداردهای به کار برده شده در آنها از درجه کیفی بالا و مرغوبیت فراوانی برخوردار هستند.

از این رو، این کالاها نه تنها در سراسر کشور توزیع می شوند، بلکه به خارج از کشور نیز صادر می‌ گردند. در نتیجه، در منطقه خاورمیانه، ایران حرف اول را در تولید، توزیع و صادرات انواع سرامیک کف پذیرایی می زند.

محصولات سرامیک ما حائز رنگ بندی متنوع و ابعاد متفاوتی می باشد. به همین دلیل، با نرخ های گوناگونی هم عرضه می‌ شود.

اما لازم به ذکر است که آن دسته از سرامیک هایی که برای کف سالن های پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد، اغلب سرامیک هایی با ابعاد متوسط، بزرگ و یا خیلی بزرگ است که ممکن است گل دار، ساده، طرح برجسته و یا دارای سطح صاف باشد.

دسته بندی انواع سرامیک کف پذیرایی بر اساس قیمت

دسته بندی انواع سرامیک کف پذیرایی بر اساس قیمت هر یک از انواع سرامیک هایی که در بازار وجود دارد قیمت خاص خود را دارد.

این امر به عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله ابعاد و اندازه سرامیک، ضخامت سرامیک، درجه بندی کیفی سرامیک، مواد، ترکیبات و به طور کلی متریال به کار برده شده در تولید سرامیک، برند سازنده سرامیک، مرکز عرضه و توزیع سرامیک و همچنین طراحی، مدل و رنگ بندی سرامیک بستگی دارد.

مهم ترین فاکتورهایی که از میان پارامترهای پیش‌ گفته بر قیمت و طبقه بندی سرامیک تاثیر می‌ گذارد مرتبط با مشخصه های فیزیکی و ظاهری این محصول است.

در نتیجه، می‌ توان گفت سرامیک بر اساس قیمت آن به انواع سرامیک مدل دار و طرح برجسته بزرگ، سرامیک فاقد مدل و برجستگی با طرح ساده، سرامیک سفید و سرامیک رنگی تقسیم بندی می شود.

افزون بر این، هر یک از انواع سرامیک سفید و رنگی می‌ تواند دارای طرح برجسته و یا بدون طرح باشد. ابعاد و اندازه سرامیک پذیرایی نیز گاهی اوقات در برخی طبقه بندی ها نقش مهمی ایفا می‌ کند.

بزرگ ترین ابعاد برای سرامیک های سالن پذیرایی ۷۰ در ۷۰ است. ضمن این که ضد خش و ضد ضربه بودن و همچنین قابلیت شست و شو و تمیز شدن ِ سریع داشتن نیز می‌ تواند در کنار سایر پارامترهای گفته شده تعیین کننده قیمت این کالا باشد.

پخش سرامیک کف پذیرایی درجه یک با نازل ترین قیمت

پخش سرامیک کف پذیرایی درجه یک با نازل ترین قیمت مراکز و فروشگاه‌ های عرضه کننده انواع سرامیک کف پذیرایی در سراسر کشور به شیوه‌ های مختلف ِ حضوری و اینترنتی این محصول را در تمام نقاط ایران توزیع می‌ کنند.

اما آن مرکزی که پخش عمده بهترین و با کیفیت ترین انواع سرامیک کف پذیرایی درجه یک را با نازل ترین قیمت بر عهده دارد شرکت ما می باشد.

با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت ما و برقراری تماس از طریق شماره تلفنی که در این پایگاه درج شده است، می توانید محصولات سرامیک خود را به تعداد نیاز سفارش دهید و آن را ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که انواع سرامیک لعابدار، سرامیک عایق صدا و سرامیک مدرن در شرکت ما وجود دارد که هر یک از نوع اعلا و بسیار مرغوب بوده و با کمترین قیمت بازار به فروش می رسد.

اطمینان داشته باشید که تنها با یک بار خرید از شرکت ما به مشتری دائمی این مرکز تبدیل خواهید شد. علت این امر میزان رضایت بالای خریداران از محصولات ما می باشد که هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی انواع سرامیک های کمپانی ما را خریداری کرده و مورد استفاده قرار داده اند.

1

  1. سرامیک کف پذیرای حتما باید تمیز و سفید باشد و ازجنس مناسبی تولید شده باشد،طرح های مدل دارو برجسته نیز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما