توزیع کنندگان سرامیک طرح چوب نما در سطح کشور

از آنجایی که انواع سرامیک از مصالح ساختمانی مهم و پراستفاده است که هم به صورت مجازی و هم حضوری پخش می شود. شرکت ما یکی از بهترین توزیع کنندگان سرامیک طرح چوب نما در سطح کشور است که بهترین سرامیک را با قیمت مناسب و ارزان در اختیار شما قرار می دهد. با مراجعه به مجموعه ما می توانید سرامیک زیبا و باکیفیت را بدست آورید و با پرداخت هزینه کم سود فراوانی کسب کنید. سنگ لاشه کف باغ نوعی سنگ ساختمانی است که در ساخت و ساز بناها کاربرد فراوانی دارد.

توزیع کنندگان سرامیک طرح چوب نما در سطح کشور

پارامتر های تعیین کننده قیمت سرامیک طرح چوب

پارامتر های تعیین کننده قیمت سرامیک طرح چوب سرامیک طرح چوب با نرخ یکسان وارد بازار نمی شود و به دلایل مختلفی که در ادامه بیان می شود، قیمت آن تغییر می کند.

  • سرامیک طرح چوب هر چه کیفیت و جنس خوبی داشته باشد و با مواد اولیه مرغوب تر ساخته شده باشد، استحکام و دوام زیادی در برابر عوامل مختلف داشته و از این جهت نرخ گران تری دارد.
  • طرح و رنگ این سرامیک که 3 بعدی، ساده یا براق باشد، نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است و اگر دارای طرح های جدید و شیک باشد، قیمت بیشتری دارد.
  • برند و تولیدکننده سرامیک و حتی نوع بسته بندی آن نیز قیمت آن را متغیر می سازد.
  • روش خرید سرامیک طرح چوب نیز قیمت آن را ارزان یا گران می کند و اگر از روش های مستقیم مانند مراجعه به تولیدکنندگان یا فروشگاه های مجازی تهیه شود، نرخ آن تا حد زیادی ارزان می شود.
  • ابعاد سرامیک هر چه بزرگ تر باشد، باعث افزایش قیمت آن می شود و میزان عرضه و تقاضای بازار نیز بر متفاوت بودن قیمت سرامیک موثر است.
  • سرامیک هایی که ضد آب بوده و با محیط زیست سازگار است و نیز سرامیک نانو نرخ گران‌تری ننسبت به دیگر انواع سرامیک دارد.

چگونگی انتخاب بهترین نوع سرامیک نما

چگونگی انتخاب بهترین نوع سرامیک نما برا انتخاب بهترین نوع سرامیک در ابتدا به جنس و کیفیت سرامیک توجه داشته باشید و نوعی را انتخاب کنید که از مقاومت بالایی برخوردار است که در مقابل خراش، ضربات و سایش دوام آورد و زود لق نشده و نشکند؛ به ویژه اگر می خواهید، سرامیک نما را برای محیط شلوغ و پرتردد استفاده کنید. اگر رنگ و طرح سرامیک نما را بر اساس رنگ دکوراسیون محیط انتخاب کنید، هارمونی زیبایی ایجاد می شود و برای محیط کار اهمیت بیشتری داشته و باعث جذب خریدار می شود. سنگ لاشه در قم از طرفداران زیادی برخوردار است و در این شهر از این نوع سنگ ها بسیار استفاده می شود.

سرامیک ها دارای ضریب اصطکاک متفاوت است و هر چه ضریب بیشتر باشد، سرامیک لیزتر بوده و امکان سرخوردن روی آن بیشتر است و باید در هنگام خرید به این نکته مهم توجه داشت و به ویژه نباید برای مکان هایی مانند حمام و استخر که با آب سر و کار دارد، انتخاب شود. سرامیک نما ابعاد بزرگ و کوچک دارد و باید با توجه به متراژ محیط انتخاب کرد؛ مثلا اگر فضای کوچکی دارید، سرامیک های بزرگ خریداری نمایید تا مکان را بزرگ تر نشان دهد و برعکس. برای کف ساختمان سرامیک‌های ضخیم را انتخاب کنید؛ ولی اگر برای دیوار می خواهید، می توانید از سرامیک نما با ضخامت کمتر استفاده کنید.

صادرات عمده سرامیک طرح چوب نما به عراق

صادرات عمده سرامیک طرح چوب نما به عراق سرامیک در بسیاری از شهرهای ایران، به ویژه استان یزد و اصفهان در حجم انبوه تولید می شود و با کیفیت و نرخ مختلف روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. سرامیک ایرانی در جهان شناخته شده است و به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد، به کشورهای داخلی و خارجی صادر می شود. کشور عراق یکی از خریداران پر و پا قرص سرامیک ایران است و از این رو بیشترین حجم صادرات این محصول به کشور عراق صورت می گیرد.

صادرات عمده سرامیک طرح چوب نما به عراق دلایل مختلف دراد؛ مثلا اینکه فاصله بین دو کشور ایران و عراق کم است و می توان از راه زمینی به صادرات آن پرداخت و هزینه کمتری پرداخت، همچنین تعرفه های گمرکی صادرات سرامیک به عراق پایین است و تقاضای محصولات ساختمانی ایرانی و از جمله انواع سرامیک معمولی و چسبی از طرف کشور عراق زیاد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما