بزرگترین شرکت فروش سرامیک بین کابینت مشکی صادراتی

قبل از خرید کاشی و سرامیک با دقت به فرآیند کاشی کاری فکر کنید. به گفته کاشی کار ها “رو به جلو برنامه ریزی کنید.” با خریدکاشی و سرامیک، طرح و چیدمان مورد نظر چندین سال حتی تا یک دهه همراه شما هستند.سرامیک بین کابینت مشکی ارزان قیمت همیشه اقتصادی نیست و انتخاب سرامیک گران نیز بهترین حالت نیست وبه صرفه نمی باشد

بزرگترین شرکت فروش سرامیک بین کابینت مشکی صادراتی

انواع متریال های سرامیک بین کابینتی

انواع متریال های سرامیک بین کابینتی آشپزخانه یک اتاق در خانه است که می‌تواند چندین نوع متریال، در کاربردهای مختلف در آن استفاده شود و همه آن‌ها به آشپزخانه شما زیبایی ببخشند. اغلب پس از نصب کابینت‌ها و پیشخوان، باید فضای بین کابینتی را با متریال‎های طلایی مختلف پوشش دهید، این مسئله بستگی به نوع متریال انتخابی شما دارد. البته بیشتر اوقات، دیوارهای آشپزخانه از بالا به پایین با کابینت پوشیده می‌شوند و فضایی برای نصب دیوارپوش وجود ندارد، اما اگر تنها یک دیوار کوچک در آشپزخانه دارید، از نصب دیوارپوش غافل نشوید. نباید اهمیت صفحه بین کابینتی را دست کم گرفت. این قسمت از آشپزخانه می‌تواند جلوه خاصی را در چشم بیننده ایجاد کند.

قبل از انتخاب کاشی آشپزخانه بین کابینت، باید تصمیم بگیرید که کاشی سه بعدی در چه سطحی استفاده می‌شود. کاشی را می‌توان بر روی دیوار پشت اجاق گاز یا روی دیوار قسمت زیرین کابینت‌های فوقانی نصب کرد. کاشی را می‌توان حتی در کف آشپزخانه نیز استفاده کرد. از آنجا که دیوار بین کابینت عملکرد خاصی ندارد، کاشی‌های براق طوسی و رنگی برای بین کابینتی مناسب خواهد بود. کاشی باید در مقابل پاشش روغن داغ، چربی و تمیز کردن روزانه مقاومت بالایی داشته باشد. برای طراحی یک آشپزخانه ساده، کاشی و برچسب کابینت انتخاب مناسبی است، نصب آن بسیار آسان‌تر و در طولانی مدت مقرون‌به‌صرفه خواهد بود چرا که دوام بالایی دارد.

نصب کاشی به صورت افقی یا عمودی در فضا تأثیرگذار است. اگر کاشی را به صورت عمودی نصب کنید بر ارتفاع دیوار تا سقف تأکید می‌کند و برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مفید است. در بسیاری از آشپزخانه‌ها، قسمت بالای اجاق گاز مکان مناسبی برای نشان دادن یک ویژگی خاص است. استفاده از کاشی‌های مربع طرح سنگ یا مستطیل شکل در طرح‌های متنوع کمی فضای را متفاوت خواهد کرد. کاشی آشپزخانه می‌تواند ارزان باشد، مانند کاشی وینیل یا گران باشد مانند سرامیک. هزینه تمام کاشی‌ها یکسان نیست و با توجه به نوع مواد تشکیل‌دهنده و طرح و رنگ، هزینه آن‌ها متفاوت است.

رنگ دوغاب بین کاشی را فراموش نکنید. کاشی‌های سفیدوقهوه ای وقتی با دوغاب رنگی نصب می‌شوند، کاملاً متفاوت به نظر می‌رسند. با دوغاب سفید، کاشی‌ها مانند یک دیوار بدون درز به نظر می‌رسند و به خاطر داشته باشید که تمیز کردن دوغاب سفید ممکن است کمی سخت‌تر باشد. با دوغاب رنگی، هر کاشی جداگانه برجسته دیده می‌شود. یک رنگی از دوغاب را انتخاب کنید که در آشپزخانه وجود دارد.

رنگ‌های روشن می‌توانند فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان دهند، در حالی که رنگ‌های تیره می‌توانند احساس صمیمیت به فضای شما بدهند. اگر کاشی‌های تیره را انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه از نور طبیعی یا الکتریکی خوبی برخوردار است تا تعادل برقرار شود. رنگ‌های خنثی اغلب می‌توانند به همان اندازه رنگ‌های پررنگ در فضای شما تأثیر بگذارند. کاشی سفید چسبی و سایر رنگ‌های روشن در دکوراسیون صورتی و آبی ملایم باعث اضافه شدن نور و روشنایی فضای آشپزخانه می‌شود.

مشخصات سرامیک بین کابینت مشکی درجه یک

کاشی های بین کابینت معمولا به صورت عددی به فروش میرسند، این بر خلاف سایر مدلهای کاشی و سرامیک در بازار است که به صورت متر مربع قیمت گذاری و به فروش میرسند. طرح کاشی بین کابینت براق دارای محبوبیت بسیاری است و میتوان آنها را یکی از بهترین محصولات در جهت نظافت و تمیزی دانست. در فضای بین کابینت بیشترین میزان چربی و آلودگی قرار دارد، از این جهت استفاده از سرامیک براق در وهله اول بهترین گزینه است.

استفاده از طرح های سنتی و قدیمی تر برای کابینت های ممبران بیشترین میزان مصرف را دارد. همچنین کابینت های ممبران جدیدترین را میتوان با کاشی های کرم و سفید پوشش داد و بازخورد خوبی دریافت کرد. برای این مدل از کابینت ها استفاده از طرح های لاکچری نیز میتواند تضاد خوبی در جهت زیبایی باشد. همچنین کابینت های طرح دار استفاده از مدلهای ساده تر میتواند بهتر از طرح های شلوغ باشد.

این فضا به صورت استاندارد ۶۰ سانتی متر است و برای استفاده بهترین گزینه محصولاتی هستند که عرض ۳۰ سانتی متر دارند. برای مثال میتوان کاشی ۳۰*۶۰ و ۳۰*۹۰ استفاده نمود. اگر فضای بین کابینت شما کمتر از ۶۰ سانت باشد، نیاز به برش کاری خواهید داشت. اما اصول کلی نصب کابینت این موضوع را به کابینت کار محول میکند که سایز بین کابینت را ۶۰ سانت در نظر بگیرد. البته اگر این مقدار کمتر از ۶۰ سانتی متر باشد، میتواند با برشکاری های ظریف این سایز فراهم شود. اگر هم این مقدار بالاتر از ۶۰ سانتی متر باشد باز با برشکاری های ظریف میتوان این محصول را فراهم نمود.

راهنمای انتخاب مرغوب ترین سرامیک ایرانی

راهنمای انتخاب مرغوب ترین سرامیک ایرانی 1 – درجه کیفیتی کاشی و سرامیک اولین و مهمترین پارامتری که به بررسی آن می پردازیم درجه کیفیتی سرامیک می باشد سرامیک ها از نظر کیفیتی در 4 دسته قرار می گیرند که به صورت سرامیک درجه 1 تا سرامیک درجه 4 شناخته می شوند هرچه درجه کیفیتی پایین تر باشد کیفیت کاشی و سرامیک بالاتر است با توجه به این معیار می توان سرامیک مناسب هر مکان را انتخاب نمود.

2 – درجه ساییدگی دوام سرامیک به عنوان سرامیک کف را نشان می دهد که این شاخص فقط مخصوص سرامیک های براق می باشد و در سرامیک های مات وجود ندارد و هر چه میزان PEI بالاتر ، ساییدگی بیشتر خواهد بود برای منازل و فضاهای مسکونی PEI با درجه III و IV مناسب است اما در فضاهای تجاری درجه PEI آن ها V باشد مناسب است.

3 – درجه جذب آب کاشی و سرامیک WA درجه جذب آب یا WA طبقه بندی مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد WA مخفف Water obsorption به معنای میزان جذب آب در کاشی و سرامیک می باشد. 3 – کاشی و سرامیک هایی3 بعدی که بین 0.5 تا 7 درصد وزن خود آب جذب می کنند مانند کاشی های شیشه ای 4 – کاشی وسرامیک هایی که بین 0 تا 0.5 درصد وزن خود آب جذب می کنند که کاشی و سرامیک های غیر قابل نفوذ می باشند مانند کاشی و سرامیک چینی.

4 – ضریب اصطکاک کاشی میزان لیزی کاشی و سرامیک یا ضریب اصطکاک که با COF نشان داده می شود COF مخفف عبارت Coefficient of friction می باشد که مقاومت کاشی و سرامیک لعاب دارمی توان در برابر لیز خوردن را بیان می کند هر چه این میزان بیشتر باشد لیز خوردن بیشتر است و هرچه این میزان کمتر باشد لیز خوردن کمتر است یعنی کف لیزتر است در نتیجه cof بالاتر از 50 مناسب فضاهای مسکونی و cof بالاتر از 6 مناسب مصارف تجاری است .

5 – مقاومت در برابر سرما و یخ زدگی این شاخص بیشتر برای کاشی و سرامیک هایی که قرار است در فضای بیرونی کار شود کاربرد دارد که مقاومت سرامیک و یا کاشی را در برابر سرما نشان می دهد

خریداران سرامیک ایرانی چه کشور هایی هستند؟

صادرات کاشی و سرامیک به کشورهای همسایه ایران مانند عراق، ارمنستان، گرجستان، روسیه، ترکیه، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، کویت، عمان، امارات، ترکمنستان و حتی کشورهای دور دست همچون کشورهای اروپایی یا افریقایی یک تجارت پردرآمد غیر نفتی برای کشور عزیزمان ایران می تواند باشد. صادرات کاشی یکی از بیزینس ها و تجارت هایی هست که می تواند درآمد بسیاری برای تولیدکنندگان صنعت کاشی در ایران داشته باشد و در کنار این درآمد به رونق اقتصادی ایران قدرت مضاعف بخشد. در ایران تعداد زیادی کارخانه هستند که می توانند سرامیک های صادراتی را تهیه کنند، اما تمامی این کارخانه ها نمی توانند محصول با کیفیت را تحویل مشتری بدهند.

بر حسب تجربه ای که کسب کردیم می توانیم به شما ثابت کنیم تعداد شرکت های عرضه کننده کاشی و سرامیک صادراتی خیلی هم زیاد نیست. اما اگر شما در فکر عرضه و صادرات سرامیک در کشور عراق و سایر همسایگان کشور ایران هستید باید بگوییم که مراحل زیادی را باید طی کنید که یکی از این مسائل مهم مربوط به ترخیص کالا در گمرک است. از این رو افرادی که در حوزه صادرات کاشی در حال فعالیت هستند، از نظر قیمتی بسیار بر روی محصول حساس هستند تا بتوانند از پس مخارج گمرک و ترخیص نیز بر آیند.

البته بسته به مقدار خریداری شده توسط فرد می توان گفت که شرایط متغییر است و هر چه متراژ و یا تناژ بالاتر برود، کار بسیار آسان تر پیش خواهد رفت و سود نیز افزایش می یابد. قیمت کاشی و سرامیک صادراتی قیمت کاشی و سرامیک چه برای فروش در ایران و چه برای صادرات همیشه یک دغدغه برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان کاشی و سرامیک در کشور می باشد. معمولا کارخانجات در قیمت گذاری محصولات صادراتی همانند محصولات داخلی عمل نمی کنند و بجای ارائه قیمتهای متنوع، از یک یا دو قیمت ثابت برای همه محصولات استفاده می کنند. جهت مشاوره در مورد صادرات کاشی به کشورهای همسایه و انتخاب بهترین کاشی و سرامیک برای صادرات

فروشنده بزرگ سرامیک بین کابینت مشکی براق در تهران

فروشنده بزرگ سرامیک بین کابینت مشکی براق در تهران تهیه لعاب نیاز به تبحر و تخصص خاصی دارد . برای تهیه آن از کوره رنگ پزی استفاده و موادی چون سرب و قلع را در حدود ۶۰ درجه حرارت داده تا خوب گداخته شود . سپس کوره را خاموش تا سرب و قلع حرارت دیده شکفته و به صورت پرده خاکستری مانندی درآید پس از آن به کناره کوره منتقل و در مرحله بعد سنگ سیلیس که غیرقابل تراش و بسیار سخت است حرات داده می شود تا رنگ آن به سرخی برسد سپس در آب گذاشته تا حالت سختی خود را از دست بدهد و ترد و شکننده و چکش خوار گردد . سیلیس خرد شده(سرمه ای) را با پرده خاکستر مانند.

سرب و قلع مخلوط و کوره را دوباره روشن و به مدت یک ساعت در حدود ۴۰۰ درجه حرارت می دهند . کوره را دوباره خاموش و پس از سردشدن موادتهیه شده از کوره خارج وبا گردشیشه مخلوط می کنند و چنانچه که به رنگ فیروزه ای مورد نظر برسد، برای هر کیلو از مواد مصرف شده فوق مقدار ۳۰ گرم توفال مس و برای رنگ زرد حدوداً ۵۰ گرم جوهر زرد و برای رنگ قرمز و لاجوردی ۱۰ گرم جوهر سیاه یا کبالت اضافه نموده ؛ مواد تهیه شده به اضافه مقداری آب جهت آسیاب آماده می شود و بعد از سائیدن ، آن را از صافی می گذرانند تا به لعاب دلخواه برسند.

خرید بهترین سرامیک بین کابینت مشکی درجه یک

ایران، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای تولید کننده کاشی و سرامیک(10 در 20 )منطقه شناخته می‌شود. ذخایر بی نظیر در معادن متعدد کشور، قیمت بسیار پایین انرژی نسبت به سایر کشورها و حمایت از صنعت گران داخلی، سبب افزایش چشم گیر ظرفیت‌های تولیدی ایران در زمینه‌ی کاشی و سرامیک گردیده و زمینه‌ی صادرات این محصول به کشورهای مختلف جهان را فراهم آورده است.

حجم صادرات این محصول در حال حاضر با وجود تحریم‌ها، به رقمی حدود 400 میلیون دلار در سال می رسد. در سال 95، صادرات حدود 400 میلیون دلاری کاشی و سرامیک به 69 کشور معتبر جهان، ایران را به بزرگترین قطب تولید کاشی و سرامیک منطقه تبدیل کرد. شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید و توزیع کاشی و سرامیک ایران بسیار متعدد بوده و اغلب آن‌ها دارای سوابق درخشانی در این زمینه هستند. علاوه بر آن، استفاده از بهترین و به روز‌ترین ابزار آلات کارخانه‌ای، سبب رشد کیفی محصولات ایرانی گردیده است.

بزرگترین کارخانه تولید سرامیک بین کابینت مشکی اعلا

بزرگترین کارخانه تولید سرامیک بین کابینت مشکی اعلا این شرکت با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز جهان، اقدام به تولید(بهترین بسته بندی) انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه کرده و تولیدات آن به سه دسته‌ی کاشی‌های دوبار پخت، کاشی‌های پرسلانی بدون لعاب (کاشی‌های گرانیتی) و کاشی‌های پرسلان لعاب دار تقسیم می‌شود. به عنوان نخستین تولید کننده کاشی گرانیتی در خاورمیانه شناخته شده و در حال حاضر، انواع کاشی گرانیتی و پرسلان لعابدار را در ابعاد و طرح‌های بسیار متنوع تولید می کند. خاصیت ضد اسیدی بالا و جذب رطوبت پایین از ویژگی‌های کیفی مطرح این برند تجاری محسوب می‌شوند.

عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک مرغوب و با کیفیت ایرانی، با جدید‌ترین تکنولوژی‌های اروپایی و با رعایت استانداردهای CE مشغول به فعالیت است. محصولات این شرکت به کشورهای متعددی از جمله ترکیه، آذربایجان، گرجستان، افغانستان، پاکستان، عمان و عراق صادر می‌شوند. یکی از فعال‌ترین شرکت‌های این زمینه است. ظرفیت تولید 10 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک مرغوب و با کیفیت، و همکاری با شرکت‌های معتبر اسپانیایی در زمینه‌ی کاشی‌های تخصصی ضد سایش مخصوص کف، باعث شهرت این شرکت در عرصه‌های بین المللی نیز شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما