قیمت سرامیک طرح آجر مشکی با کیفیت بالا

سرامیک یکی از مصالح ساختمانی بسیار پرمصرف است که از آن برای ساخت نمای بیرونی و داخلی بنا استفاده می شود و چون نرخ مناسب و طرح های متنوعی دارد، به شدت در بین مردم محبوب می باشد. برای کسب اطلاع از به روز ترین قیمت سرامیک طرح آجر مشکی با کیفیت بالا بهتر است به سراغ واحد های پخش عمده مصالح ساختمان بروید یا اینکه نرخ محصول را در اینترنت استعلام کنید که روش دوم خیلی سریع تر است.

قیمت سرامیک طرح آجر مشکی با کیفیت بالا

عوامل موثر بر پایین آمدن کیفیت سرامیک طرح آجر

عوامل موثر بر پایین آمدن کیفیت سرامیک طرح آجر سرامیک های طرح آجر گرانیتی یکی از مناسب ترین متریال ها برای ساخت دکوراسیون بیرونی ساختمان ها و پوشش دیوار ها هستند، چون هم ظاهر جذابی دارند و هم برخلاف آجرها اصلا در سطح خود خلل و فرجی برای جذب رطوبت ندارند و در نتیجه تا سال ها عمر می کنند، اما چند عامل در پایین آمدن کیفیت و طول عمر این مصالح تاثیر دارند که در ادامه این مطلب خدمت شما بیان می شوند:

  1. اول از همه وجود هر گونه خط و خش، ترک خوردگی یا ضرب دیدگی در سطح این محصولات موجب می شود که درزی برای ورود قطرات آب و سایر آلودگی ها ایجاد گردد و به ندرت سطح سرامیک ها ممکن است دچار لکه شود.
  2. به علاوه کم بودن تراکم بافت، انسجام و ضخامت این مصالح هم تاثیر بدی بر روی میزان مقاومت آن ها خواهد داشت. در این صورت سرامیک ها با اندکی ضربه یا فشار دچار شکستگی می شوند.
  3. اگر لعاب داده شده بر روی سطح سرامیک به طور کامل در تمام قسمت های آن کشیده نشده باشد و در آن نقطه ای خالی به چشم بخورد، همین نقطه موجب فرسودگی تدریجی محصول مورد نظر می شود.
  4. به یاد داشته باشید که سرامیک های کف باید کاملا صاف و هموار بوده و هیچ گونه پستی و بلندی در سطح آن ها به چشم نخورد، در این صورت خیلی راحت تر شسته و تمیز می گردند.

دسته بندی انواع سرامیک طرح آجر بر اساس قیمت

دسته بندی انواع سرامیک طرح آجر بر اساس قیمت انواع و اقسام سرامیک طرح دار آجری بر اساس درجه بندی کیفی آن ها قیمت گذاری می شوند. در ادامه این مطلب توضیحات مختصری در مورد این دسته بندی خدمت شما عزیزان ارائه داده می شود، بنایراین تا انتها ما را همراهی کنید.

  1. در زمان خرید سرامیک ها باید به دقت ظاهر آن ها را مورد بررسی قرار دهید چراکه اصلی ترین عامل برای درجه بندی و قیمت گذاری محصولات است، به عنوان مثال سرامیک هایی که در سطح آن ها هیچ لکه یا خطی وجود ندارد درجه یک بوده و بالاترین قیمت را دارند.
  2. سرامیک هایی که در آن ها فقط یک الی دو خال کوچک دیده می شود، اما کناره های آن ها سالم و بی نقص است به عنوان درجه دوم شناخته شده و نرخ ارزان تری دارند.
  3. اگر در سطح سرامیک ها دو الی سه خال با فاصله کم دیده شود و لبه های آن ها کمی ناهموار به نظر برسند نیز به عنوان محصول درجه سوم در نظر گرفته می شوند و نرخ آن ها از انواع دیگر ارزان تر است.
  4. در نهایت کاشی هایی که لکه و لب پریدگی دارند به عنوان درجه چهارم در نظر گرفته خواهند شد و نرخ بسیار ارزانی دارند.

خرید سرامیک طرح آجر مشکی با بالاترین کیفیت

خرید سرامیک طرح آجر مشکی با بالاترین کیفیت شرکت های خرید و فروش سرامیک طرح آجری مشکی پذیرایی با بالاترین کیفیت، این محصولات را از کارخانه های تولید کننده خریداری می نمایند و آن ها را به صورت بسته بندی شده راهی بازار های مصرف می کنند تا به دست عموم مردم برسانند و چون عرضه کننده مستقیم محصولات هستند، نرخ مقرون به صرفه ای را به خریداران ارائه می دهند.

این شرکت ها موجب حذف شدن واسطه ها از چرخه معاملات شده، از درصد ارزش افزوده پرداختی خریداران کم می کنند و در نتیجه نرخ تورم را کاهش می دهند و موجب بالا رفتن قدرت خرید مردم می شوند، بنابراین استفاده از آن ها هوشمندانه ترین راه خرید محصول می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما