قیمت انواع سرامیک کف پذیرایی مات در زمستان 1400

سرامیک کف پذیرایی مات، در مدل های مختلف قابل تولید بوده و با نمای زیبایی که دارد، می تواند بهترین گزینه برای پوشش سالن های پذیرایی در منازل باشد. قیمت انواع سرامیک کف مات در زمستان 1400، با توجه به حجم تقاضا در بازار و نوسانات ارزی، دستخوش تغییراتی شده است. همواره با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و فرا رسیدن نوروز، عده زیادی تصمیم به تعویض پوشش کف منازل خود گرفته و به همین دلیل درخواست برای خرید انواع سرامیک، افزایش می یابد.

قیمت انواع سرامیک کف پذیرایی مات در زمستان 1400

عواملی که بر کیفیت سرامیک کف پذیرایی تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت سرامیک کف پذیرایی تاثیر دارد امروزه استفاده از موزائیک که به ناچار باید تمامی سطح آن با موکت یا فرش پوشانده می شد، در کف سازی داخلی انواع منازل، منسوخ شده است. مدل هایی زیبا از سرامیک در طرح و رنگ های متنوع به بازار معرفی شده که علاوه بر زیبایی بیشتر، به حفظ بهداشت و مقاوم سازی کف در اتاق های مختلف هم کمک بزرگی می کند.

سرامیک هایی که برای کف پذیرایی طراحی و تولید می شوند، در دو مدل مات و براق به بازار عرضه می شوند. رنگ های متنوعی هم برای این منظور وجود دارد که مشکی طلایی، سفید، طرح چوب، مرمر و گرانیتی از جمله پرطرفدارترین آنها هستند. عوامل متعددی بر کیفیت سرامیک کف پذیرایی تاثیر می گذارد که عبارتند از:

  1. نوع تولید: چگونگی حرارت دادن و دمای کوره که سرامیک خام در آن قرار داده می شود، نقش اساسی بر کیفیت محصول نهایی ایفا می کند. سرامیک های پرسلان دو بار داخل کوره رفته و دمای پختن آنها از سرامیک های معمولی، بالاتر است. به همین دلیل سرامیک کف پرسلان از نمونه های ساده، باکیفیت تر می باشد.
  2. نوع لعاب کاری: تا زمانیکه لعاب کاری سرامیک به شکلی استاندارد و اصولی انجام نگرفته و از ضخامت مطلوبی برخوردار نباشد، نمی توان یک سرامیک باکیفیت را تولید کرد.
  3. مقاومت: تعیین سطح مقاومت سرامیک کف، به عواملی مانند تحمل فشار، ضد خش بودن، مقاومت در برابر سایش، تغییر رنگ و … بستگی دارد. یک محصول باکیفیت، دارای مقاومت بالایی در تمامی جنبه ها خواهد بود.

دسته بندی انواع سرامیک کف بر اساس قیمت

دسته بندی انواع سرامیک کف بر اساس قیمت سرامیک یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع پوشش ساختمان های امروزی به شمار می آید. از سرامیک می توان هم در پوشش کف و هم دیوارها استفاده کرد و به دلیل قیمت مناسب و طرح و رنگ های بی شمار، دارای مزیت های بیشتری در مقایسه با دیگر انواع پوشش دهنده های ساختمانی می باشد. کاشی و سرامیک را براساس قیمتی که دارند در دسته های مختلفی، قرار می دهند.

این قیمت گذاری ها بر اساس معیارهایی صورت می گیرد. کیفیت سرامیک، کاربردی که دارد، سایز، طرح و رنگ و … از جمله این معیار ها می باشند. نمونه های ممتاز و صادراتی دارای بالاترین سطح از کیفیت بوده و برای تولید آنها از بهترین مواد اولیه و شیوه های نوین کارخانه ای، استفاده شده است. چنین محصولی قابلیت فروش در بازارهای جهانی را داشته و طبیعی است که قیمت گرانتری هم داشته باشند.

دسته بعدی، به سرامیک های درجه یک اختصاص می یابد. این محصولات هم از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و به خوبی تا سالهای طولانی کارایی داشته و دوام می آورند. اغلب سازندگان در ساختمان های امروزی، از سرامیک های درجه یک برای پوشش کف یا دیوارها استفاده می کنند. گروه دیگر سرامیک، به محصولات درجه دوم اختصاص داشته که ارزانترین قیمت را دارند.

از چنین سرامیک هایی برای اماکن با تردد بسیار کم یا پوشش دیوارهای راهرو و امثال آن استفاده خواهد شد.

فروش مستقیم سرامیک کف پذیرایی مات با قیمت ویژه

فروش مستقیم سرامیک کف پذیرایی مات با قیمت ویژه فروش مستقیم سرامیک کف پذیرایی مات با قیمت ویژه، از سوی تامین کنندگان اصلی در بازار مرکزی انواع کاشی و سرامیک انجام می پذیرد. شرکت پخش معتبر، سرامیک های باکیفیت و زیبا را از تولیدکنندگان مطرح در یافت کرده و به دست مصرف کنندگان در شهرهای مختلف کشور می رساند. در این مدل از خرید، به دلیل ارتباط مستقیم میان خریدار و فروشنده، قیمت نهایی محصول ارزانتر محاسبه خواهد شد.

فروش انواع سرامیک کف پذیرایی مات در زمستان 1400، با چالش هایی همراه بوده است. این موضوع به دلیل نوسانات ارزی، و افزایش سطح تقاضای خرید در بازار داخلی به وقوع پیوست. برای بهره مندی از تخفیفات ویژه فروش سرامیک مات، می توان از شیوه سفارش عمده محصول استفاده کرد که توجیه اقتصادی بهتری به دنبال دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما