فروش فوق العاده کاشی سنتی با تخفیف ویژه

در قسمت های مختلف ساختمان علاوه بر زیبایی شناسی از مصالح با مقاومت بالا استفاده می شود که به این مصالح کاشی می گویند که در طرح های مختلفی تولید می شوند اما پرکاربردترین آن ها کاشی های سنتی است. این فروشگاه به شما امکان عرضه کاشی های سنتی را به طور عمده به بازار داخلی می دهد. سرامیک کف همدان به دلیل سطح صیقلی و مات خود کثیفی را جذب نمی کند و به راحتی تمیز می شود و در طرح های مختلفی تولید می شود. به لطف عرضه زیاد این محصول، این فروشگاه دسترسی مشتریان را در هر نقطه ای آسان کرده است. از این رو فروش فوق العاده کاشی سنتی با تخفیف ویژه از سوی شرکت تولید کننده به سراسر کشور انجام می گردد.

فروش فوق العاده کاشی سنتی با تخفیف ویژه

نکات طلایی هنگام خرید کاشی با کیفیت

نکات طلایی هنگام خرید کاشی با کیفیت

  1. درجه کاشی و سرامیک: یکی از عوامل مهم در انتخاب کاشی درجه است. در تولید تابلوهای درجه یک همیشه بالاترین کیفیت محصول وجود دارد و هر چه ارزش این عدد بیشتر باشد کیفیت محصول پایین می آید. قیمت ها بسته به نوع محصول متفاوت است. اکثر محصولات درجه یک و دو برای استفاده در کف مناسب هستند. کاشی های با کیفیت درجه سه در مناطق شلوغ از استحکام کافی برخوردار نیستند و اغلب برای دیوارها استفاده می شوند.
  2. کاشی و سرامیک: کاشی و سرامیک انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. سرامیک های بزرگ و بادوام برای استفاده در کف آشپزخانه مناسب هستند همچنین سرامیک های کف باید از برخی جهات غیر لغزنده باشند. کاشی سرامیک برای استفاده در دیوار مناسب است و نور و رطوبت زیادی را جذب نمی کند.
  3. مقاومت کاشی و سرامیک در برابر سرما: اگر قصد دارید از کاشی های فضای باز استفاده کنید، این رتبه بندی بسیار مهم است. مقاومت در برابر سرما اطلاعاتی در مورد اینکه آیا یک کاشی مقاوم در برابر یخ زدگی است یا خیر، ارائه می دهد. آجر سفال 15*20 اصفهان یکی از با کیفیت ترین و پر تقاضاترین آجرهایی است که در بازار ایران با کاربردهای متنوع عرضه می شود.
  4. طرح کاشی و سرامیک: کاشی و سرامیک در طرح های متنوعی موجود است که گاهی اوقات انتخاب را برای خریداران سخت می کند. هنگام خرید کاشی و سرامیک، مدلی را انتخاب کنید که نه تنها زیبا باشد، بلکه مقرون به صرفه باشد، زیرا گاهی اوقات دو نوع کاشی استاندارد کیفیت یکسانی دارند، اما بسته به روند طراحی، قیمت بسیار بالایی دارند، بنابراین اگر کیفیت مهم است آن را در اولویت قرار دهید. روش های روتو و دیجیتال معمولا برای پردازش کاشی و سرامیک استفاده می شود. در روش روتو نقش روی صفحه حک می شود در حالی که به صورت دیجیتالی روی صفحه سرامیکی چاپ می شود.

با کیفیت ترین و ارزان ترین کاشی موجود در بازار

با کیفیت ترین و ارزان ترین کاشی موجود در بازار اگر به دنبال کاشی مقرون به صرفه و ارزان برای منزل یا محیط کار خود هستید، می توانید از کاشی های باکیفیت در طرح و رنگ استفاده کنید. این نوع کاشی ها نسبت به سایر کاشی های سرامیکی دوام و زیبایی بیشتری دارند. با این حال، برخی از مصرف کنندگان به دلیل ارزان تر بودن قیمت این محصولات نسبت به نمونه های دیگر توجه دارند. یکی از ارزان ترین نمونه های این محصولات، سرامیک گرانیتی تولید شده در یزد می باشد که خریدار آن را با قیمت مناسب خریداری می کند.

طبقه بندی کاشی و سرامیک در قیمت، کیفیت ساخت و طراحی زیبا متفاوت است. به این ترتیب کاشی های با استحکام بالا با طراحی و عملکرد زیبا اغلب دارای بازه قیمتی بالاتری هستند. آنها همچنین دارای کاشی های خانه های لوکس، نمونه های دیجیتالی شیک و کاشی های سرامیکی جدید و سه بعدی هستند که گرانتر از مدل های قدیمی هستند. اندازه کاشی بر قیمت آنها تأثیر بسیاری می گذارد. به این ترتیب کاشی های بزرگ گرانتر و کاشی های کوچک قیمت کمتری دارند.

کاشی و سرامیک ارزان قیمت مانند کاشی کف ساده و سرامیک سفید که معمولا در کف ساختمان و آپارتمان استفاده می شود در بازار موجود است. در هنگام خرید و فروش کاشی اطلاعات قیمت کاشی چینی را جمع آوری کنید و برای خرید بهتر از مدیران فروش این واحدها کمک بگیرید. یکی از وظایف این افراد ارائه اطلاعات قیمتی مانند قیمت با کیفیت ترین و ارزان ترین کاشی موجود در بازار می باشد.

این نوع محصول تولیدی یزد را می توان با قیمت های ویژه خرده و عمده خریداری کرد. با توسعه تولید این محصولات در کشورمان، هر روز شاهد افزایش کمی و کیفی این محصولات از نظر طراحی و ظاهر هستیم. اما یکی از بهترین تولیدکنندگان این محصولات در ایران شرکت تولیدی در یزد می باشد که مدل های جدیدی از کاشی ها را معرفی کرده و گامی نو در تولید این محصولات برداشته است.

آشنایی با آمار صادرات کاشی از ایران

آشنایی با آمار صادرات کاشی از ایران عراق در سال های اخیر به یکی از بزرگترین مصرف کنندگان کاشی ایرانی تبدیل شده است. تجار ایرانی به دلیل نزدیکی به مرزهای زمینی، فرهنگ و آداب و رسوم، به بازیگر اصلی این بازار تبدیل شده اند. بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی، صادرات کاشی و سرامیک پس از سیمان به یکی از مهمترین محصولات ایران به عراق تبدیل شده است. بنابراین عراق را می توان بازاری مطلوب و در دسترس برای تجار ایرانی دانست.

آگاهی از قوانین صادرات و واردات هر کشور به بهبود روابط اقتصادی و تسهیل تجارت تجار کمک می کند. در این سایت مروری بر قوانین صادرات کاشی و سرامیک به عراق و همچنین راهکارهایی برای رفع موانع قانونی تجارت بین المللی ایران با عراق خواهیم داشت. حضور کاشی های ایرانی در بازار رقابتی اروپا و منطقه نشان می دهد که رقابت و تنوع در تولید کاشی کشور قوی است.

از این رو صد و شصت شرکت ایرانی و بیست و چهار شرکت خارجی از نه کشور میزبان اقدام به خرید بیشتر کاشی ایرانی کرده اند به طوری که تولید کاشی و سرامیک کشور در سال گذشته به چهارصد و پنجاه و پنج میلیون متر مربع رسید که نسبت به سال قبل سی و هفت درصد افزایش داشته است. از این رو پیش بینی می شود امسال سرمایه گذاری و آمار صادرات به ششضد و پنجاه میلیون متر مربع برسد. سال گذشته از تولید کاشی و سرامیک در کشورهای دیگر به مساحت یازده میلیارد متر مربع خبر داد. جمهوری اسلامی امیدوار است که ایران سهم بیشتری از صادرات جهانی کاشی و سرامیک را به خود اختصاص دهد.

صادرات کاشی سنتی به کشورهای مجاور

صادرات کاشی سنتی به کشورهای مجاور تجارت غیرنفتی صادرات کاشی و سرامیک پارکینگ به کشورهای همجوار مانند عراق، ارمنستان، گرجستان، روسیه، ترکیه، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، کویت، عمان، امارات و ترکمنستان و همچنین به کشورهای دور دست مانند اروپا امکانپذیر است از این رو صادرات کاشی یکی از سودآورترین تجارت‌های کاشی‌سازان ایرانی است و رونق اقتصاد ایران را دوچندان می‌کند و سبب رشد اقتصادی و ارز آوری خوبی برای کشور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما