فروش سرامیک درجه یک با ارزانترین قیمت

سرامیک نوعی از کاشی است که سالیان طولانی است که مورد توجه قرار گرفته است به گونه ای که امروزه در تمامی ساختمان ها شاهد استفاده از انواع طرح ها و مدل های کاشی و سرامیک هستیم.

سرامیک ها همانند کاشی ها انواع بسیار مختلفی دارند و این پیمانکاران و معماران هستند که باید مطابق با نیاز و سلیقه خود و مشتریان دست به انتخاب نوع مناسب بزنند.

اما از آنجا که تنوع کاشی استخری در شیراز بسیار زیاد است و بسیاری از آن ها وارداتی هستند، بهتر است به سراغ کاشی های ارزان قیمت و با کیفیت ایرانی باشید.

سرامیک ارزان را می توان به آسانی از فروشگاه های مطمئن خریداری نموند.

فروش سرامیک درجه یک با ارزانترین قیمت

آشنایی با مشخصه های ظاهری سرامیک با کیفیت

آشنایی با مشخصه های ظاهری سرامیک با کیفیت سرامیک ها در حالت کلی به دو نوع مات و براق تقسیم می شوند و برای تمامی قسمت های خانه کاربرد دارند و ضروری هستند. از جمله مشخصه های ظاهری سرامیک با کیفیت، ضخامت آن است، کاشی و سرامیک های مرغوب و باکیفیت باید دارای قطر قابل قبولی باشند. نه خیلی نازک باشند و نه خیلی قطور. مهم تر از همه ويژگي و طراحی ظاهری آن ها می باشد که باید به گونه ای باشند که سلیقه تمامی افراد جامعه را پاسخگو باشد.

برای مثال طراحی ها باید به گونه ای حرفه ای باشد که با یک نگاه مشتری بتواند سرامیک توالت را از سرامیک حمام و یا آشپزخانه تشخیص دهد. سرامیک های چسبی نیز نوع جدیدی از سرامیک ها هستند که با چسب مخصوصی که برای آن ها تولید شده است، در کم ترین زمان ممکن به کف و دیوار ها چسبانده می شوند و محیطی زیبا را به ارمغان می آورند. ظاهر این سرامیک ها نیز تفاوت چندانی با سرامیک های معمولی ندارد و فقط وزن آن ها سبک تر است و ساختار مواد اولیه آن ها کمی با سرامیک های معمولی متفاوت است.

آشنایی با مشکلات صادرات سرامیک در ایران

آشنایی با مشکلات صادرات سرامیک در ایران صادرات کاشی سرامیک چرمی نیز مانند سایر محصولات در ایران با مشکلاتی مواجه است که اصلی ترین آن ها وزن زیاد آن می باشد.

از طرف دیگر شکننده بودن سرامیک ها خود یکی دیگر از مسائل می باشد که افرادی که در این زمینه فعالیت دارند را به چالش می کشد.

یکی از دغدغه های مهم صادرکنندگان این محصول به سایر کشور ها تعرفه آن می باشد.

تعرفه صادرات سرامیک بسیار زیاد است و سود حاصل را برای صادر کننده به حداقل می رساند.

تعرفه های گمرکی آن هم برای محصولاتی چون سرامیک که دارای وزن بسیار زیادی هستند ، بالا بوده و بسیاری از صادرکنندگان را با مشکلاتی مواجه می سازد.

از دیگر مشکلات در صادرات سرامیک می توان به محدودیت در تناژ آن اشاره کرد. چون این کالا بسیار سنگين است و فقط ماشین های مخصوص و سنگین قادر به حمل آن ها هستند، جا به جایی آن ها به طول می انجامد و شرایط خاصی را می طلبد. قیمت ارز نیز از جمله مسائلی است که فعالان در این زمینه را با چالش و دغدغه مواجه می سازد. همچنین حمل چنین بارهایی در صورت وجود اضافه بار شامل جریمه ها ی سنگین است و هزینه حمل و نقل بسیار بالای آن ها نیز به صرفه نیست.

راهنمای خرید انواع سرامیک

راهنمای خرید انواع سرامیک اگر به دنبال خرید انواع مختلف سرامیک هستید و در این زمینه تجربه کافی ندارید، باید بدانید که ما در این مجموعه می توانیم به شما کمک کنیم، برای این منظور فقط کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم و کافی را دریافت کنید. اما ابتدایی ترین راهنمایی ها برای خرید انواع سرامیک این است که مشخص کنید برای کدام قسمت از منزل و یا محیط کار می‌خواهید سرامیک و کاشی تهیه کنید؟

سرامیک هایی که برای کف پوش برای محیط کار استفاده می شود کاملا متفاوت با سرامیک هایی است که برای کف پوش منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته بعدی این است سرامیک ها را برای کف پوش قسمت اتاق و نشیمن می خواهید و یا برای استفاده در آشپزخانه ،این نکته از آن جهت اهمیت دارد که سرامیکی برای پوشاندن آشپزخانه و یا مکان هایی چون حمام و سرویس بهداشتی مناسب است که لیز نباشد، یعنی بر اثر برخورد آب با آن افراد دچار سر خوردن و افتادن نشوند.

برای خرید انواع سرامیک باید به متراژ مکان مورد نظر دقت داشته باشید. برای مثال سرامیک سفید براق یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشاندن کف اتاق های کوچک است، زیرا محیط را بزرگ تر از حدی که هستند نشان می دهد و تمیز کردن آن ها نیازی به صرف انرژی زیادی ندارد و رنگ آن به خوبی با تمام وسایل ست شده و همخوانی دارد به علاوه اینکه محیط را شیک و زیباتر نشان می دهد و مهم تر از همه اینکه قیمت مناسبی دارد و پیدا کردن و خریدن آن نیز بسیار راحت است.

سرامیک هایی که دارای طرح های شلوغ و رنگ های تیره هستند، برای استفاده در مکان هایی با متراژ بالا مناسب می باشند. اما اگر به دنبال خرید سرامیک برای محل کار خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا از طرح های خلوت و رنگ های روشن و سرامیک های بزرگ استفاده کنید تا ذهن مشتریان خود را بیشتر به سوی کالاهایی که آن ها را عرضه می دارید منعطف سازید و ذهن آن ها را به چالش نکشید. به خصوص درمکان های دولتی و بیمارستان ها نیز از سرامیک های رنگ روشن استفاده می شود تا آرامش در محیط برقرار باشد.

سرامیک شیشه ای نیز نسل جدیدی از این کالا می باشد که دارای طرفداران خاص خود است و شفافیت چشمگیری دارد و بیشتر برای تزئینات به کار می رود و نسبت به سایر سرامیک ها از ظرافت و حساسیت بیشتری برخوردار است و استفاده از آن ها جلوه ای بسیار زیبا به محیط می بخشد.

خرید ارزان سرامیک مرغوب از مطمئن ترین فروشگاه

خرید ارزان سرامیک مرغوب از مطمئن ترین فروشگاه برای خرید سرامیک مرغوب از مطمئن ترین فروشگاه ها فقط کافيست به مطالعه و تحقیق در رابطه با فروشندگان و تولید کنندگان این محصول بپردازید و فراموش نکنید که اینگونه اجناس را می توانید به راحتی از درب کارخانه تهیه کنید و با حذف کردن واسطه ها سود بیشتری را از آن خود کنید. بدين منظور، کارشناسان فروش این مجموعه پیوسته در خدمت شما سروران گرامی هستند و با ارائه دانش و تجربه خود، شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. این مجموعه خود با توليد سرامیک های مرغوب و باکیفیت توانسته است این کالا را با تنوع عالی در طرح و رنگ و اندازه در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما