صادرات عمده سرامیک کف پذیرایی براق به ترکیه

سرامیک کف پذیرایی براق، برای زیباسازی دکوراسیون مدرن خانه ها، شرکت ها و سالن های پذیرایی، بسیار مناسب می باشد. صادرات عمده سرامیک کف مناسب برای سالن پذیرایی، در حجم وسیعی به ترکیه در حال انجام است. سرامیک کف خارجی از پر طرفدار ترین سرامیک ها می باشد که قابلیت استفاده بر روی دیوار و کف است. سرامیک دارای این قابلیت می باشد که اجرای بینهایت طرح و نقش بر روی آن ممکن بوده و با کمی جستجو در بازار، می توان نمونه هایی با طرح گرانیتی، طرح چوب، مات و براق را پیدا کرد.

صادرات عمده سرامیک کف پذیرایی براق به ترکیه

معیار های انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی

معیار های انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی یکی از بخش های اصلی در ساختمان سازی، توجه به نوع تزئینات، پوشش کف و دیوارها و زیباسازی آن می باشد. کف سازی در محیط داخلی ساختمان، به افزایش جلوه آن کمک کرده و می تواند حس و حال بهتری به فضا ببخشد. یکی از مهمترین بخش های هر خانه، سالن پذیرایی آن است. برای پوشش کف پذیرایی، گزینه های متعددی وجود دارد که یکی از متداول ترین آنها سرامیک است.

سرامیک در دو نوع به بازار عرضه می شود. نوع اول کاشی های معمولی هستند که یک لایه سرامیک بر روی آنها پوشانده شده، دارای زیبایی قابل قبولی بوده و مقاومت مطلوبی دارند. اما نوع دوم سرامیک های پوشش کف، آنهایی هستند که تماما سرامیکی بوده و در برابر جذب رطوبت، مقاومت بالاتری داشته و دوام و استحکام آنها از نمونه های اولی بهتر است. قیمت کاشی و سرامیک در خرم اباد با توجه به کارخانه های تولیدی بسیاری که در این شهر موجود است دارای نرخ مناسبی می باشد.

برای انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی، باید نکاتی را مد نظر قرار داد:

  1. مات یا براق: سرامیک ها در دو نوع مات و براق تولید می شوند که انتخاب هر یک به سلیقه مشتری بستگی دارد. سرامیک براق دارای جلوه زیباتری است اما منعکس کننده نور بوده و ممکن است از این جهت آزاردهنده باشد.
  2. طرح و رنگ: کارخانه های سرامیک سازی، انواع طرح های مختلف شامل گرانیتی، طرح چوب، مرمر و … را در رنگ های متفاوت تولید می کنند تا پاسخگوی هر نوع سلیقه از مشتریان باشند.
  3. سایز: سرامیک ها در ابعاد مختلفی تولید شده و در سایزبندی، بسیار متنوع هستند. بهتر است برای سالن های پذیرایی بزرگ و وسیع از سایز بزرگ تر سرامیک استفاده شود. هرگز برای سالن پذیرایی، هر اندازه هم که کوچک باشد از سرامیک ریز استفاده نکنید. این سایز از سرامیک مخصوص سرویس بهداشتی می باشد.

اطلاعاتی درباره جایگاه ایران در صادرات سرامیک کف

اطلاعاتی درباره جایگاه ایران در صادرات سرامیک کف صنعت کاشی و سرامیک ایران با پیشرفت های چشمگیری در چند سال اخیر مواجه بوده است. همین موضوع موجب شده تا تولیدات کارخانه های کشورمان در سطح بالای کیفی قرار داشته و مورد توجه مشتریان خارجی قرار بگیرد. کیفیت بالا، تنوع محصولات و قیمت ارزان انواع سرامیک کف تولید شده در ایران، نقاط قوت آن برای رقابت با نمونه های خارجی در بازارهای بین المللی هستند.

اغلب مشتریان سرامیک صادراتی ایران را کشورهای همسایه تشکیل می دهند. هم اکنون صادرات گسترده سرامیک کف به ترکیه، گرجستان، عمان، تاجیکستان، روسیه، ترکیه، ارمنستان، ترکمنستان، امارات و … موجب شده تا ایران به جایگاه مطلوبی در صادرات این محصول دست پیدا کند. کشورهای دیگری در اروپا و آفریقا هم از جمله مشتریان جدید سرامیک کف تولید شده در ایران هستند.

برای داشتن صادراتی موفق در زمینه سرامیک کف، باید نکات استانداردسازی به دقت مورد توجه قرار گرفته و آزمایشات متعدد کیفی بر روی محصول انجام بگیرد. تا زمانیکه سرامیک، از استانداردهای مورد پذیرش در کشور مقصد برخوردار نباشد، شانسی برای فروش نخواهد داشت.

فروشگاه عرضه سرامیک کف پذیرایی براق در تهران

فروشگاه عرضه سرامیک کف پذیرایی براق در تهران فروشگاه عرضه سرامیک کف پذیرایی براق در تهران، این محصول را از کارخانه های معتبر کاشی و سرامیک سازی با بهترین کیفیت دریافت و با قیمتی مناسب، در دسترس مشتریان قرار می دهد. خرید بی واسطه از فروشندگان اصلی، کمک می کند تا قیمت نهایی محصول در سطح متعادلی حفظ شده و واسطه ها فرصت ایجاد اختلال در قیمت گذاری سرامیک را پیدا نکنند.

یکی از بخش های سودآور در کار تولیدات، صادرات محصول به اقصی نقاط جهان است. این موضوع در مورد سرامیک کف هم صادق بوده و صادرات آن به دیگر کشورها، سود فراوانی را عاید تولیدکنندگان و تاجران ایرانی کرده است. صادرات عمده سرامیک کف پذیرایی براق به ترکیه، ارزآوری خوبی برای کشورمان داشته و استفاده از فرصت های اقتصادی چشمگیر در این کشور، برای تولیدکنندگان ایرانی نتایج مثبتی به دنبال داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما