صادرات بهترین کاشی چسبی کف آشپزخانه به پاکستان

صادرات بهترین کاشی چسبی کف آشپزخانه به پاکستان با بسته بندی مقاوم و ضد ضربه که کالا کاملا سالم و بدون آسیب بار به مقصد خود برسد. این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد یک محصول اقتصادی و قیمت مناسب می باشد و به ھمین دلیل مورد استقبال زیادی مصرف کنندہ قرار گرفته است. این محصول نه تنها در بازار ھای داخلی بلکه برای مشتریان خارج از کشور نیز صادرات می گردد. پاکستان یکی از مشتریان ثابت محصولات ما ھستند که از محصولات ما به میزان زیادی خریداری می کند و به میزان زیادی به این کشور صادرات می گردد.

صادرات بهترین کاشی چسبی کف آشپزخانه به پاکستان

بهترین کاشی برای کف کدام است؟

بهترین کاشی برای کف کدام است؟ بهترین کاشی که برای کف مناسب می باشد رنگ ھای سفید و شیری می باشد که اکثرا سایز مناسب ۶۰*۶۰ می باشد اما در سایز ھای کوچیک تر و بزرگ تر نیز تولید می شود و مصرف کنندگان با توجه به مکان مورد نظر خود انتخاب کردہ و خریداری می کند.

البته سایز کاشی ھای کف منازل مسکونی و کاشی ھای کف سالن ھای اداری و تجاری متفاوت است و در چندین سایز مختلف تولید می شوند و انتخاب سایز و طرح آن بستگی به خریدار دارد که چه سایزی مورد نیاز آن می باشد.

کاشی ھای کف با رنگ ھای روشن مانند سفید و یا شیری بسیار طرح و رنگ پر فروشی ھستند که به مرور زمان قدیمی نخواھند شد. بازار خرید و فروش این مدل طرح و رنگ کاشی کف ھمیشه داغ بودہ و ھمیشه داخل بورس بودہ است.

این نوع کاشی ھای مدرن و طرح دار نیز در رستوران و کافه ھا شدیدا مورد استقبال قرار گرفته است وبرای دکور محیط آشپزخانه و یا خود محیط سالن غذا خوری نیز کار می شوند و جلوہ و زیبایی خاص و مدرنی را ایجاد می کند،

به ھمین دلیل دکور متفاوت و لوکسی که ایجاد می سازد باعث ایجاد انرژی مثبت می گردد به خصوص که در اصفهان و یا شیراز و تبریز به میزان زیادی از کاشی ھا در معماری ھای خود استفادہ گردیدہ است.

نصب انواع کاشی از جمله کف کار مشکل و پیچیدہ ای می باشد که افرادی آموزش ندیدہ باشند نمی توانند با دقت و به خوبی نصب کنند زیرا این کاشی ھا باید به خوبی در محل مورد نظر چسب شوند و با بقیه کاشی ھا در یک ردیف و ھم تراز ھم قرار بگیرند.

در نظر گرفتن سختی کاشی در زمان انتخاب

انتخاب کاشی کمی مشکل و دشوار می باشد زیرا باید در کنار جنس با کیفیتی که دارد طرح و رنگ جذابی نیز داشته باشد به ھمین دلیل ممکن است چند روزی درگیر انتخاب شوید تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما برای روند سریع تر انتخاب کاشی می توانید از مشاوران و کارشناسان ما کمک بگیرید تا با توجه به بودجه مالی که در نظر گرفته اید محصول مناسب را به شما پیشنهاد دھیم.

در این مجله قصد داریم که از انتخاب تا کیفیت کاشی ھای آشپزخانه را برای شما به طور دقیق و خلاصه بازگو نماییم؛ پس با ما ھمراہ باشید. کیفیت کاشی ھای سنتی بسیار بالا بودہ و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد،

ولی این دلیل بر اینکه بی احتیاطی کنید نمی باشد و باید احتیاط ھای لازم برای مراقبت را انجام دھید و از زدن وسایل خشن و محکم به کاشی ھا خوداری نمایید.

این مدل کاشی ھا، به دلیل جنس مقاوم و ضد آبی که دارد یک لایه سفت و براقی روی کاشی کار شدہ است که مانع نفوذ آب به محیط ساختمان می شود و این یک نکته مهم در مورد کیفیت کاشی می باشد،

که برای مصرف کنندگان بسیار حائز اھمیت می باشد. این مدل کاشی ھا مانع نفوذ سرما و گرما به ساختمان می گردد. کیفیت این نوع کاشی ھا به گونه ای می باشد که در فصول سرد که ھمراہ با سرما و بارش برف و باران می باشد از ورود سرما به دیوارہ ھای ساختمان و رسیدن نم و رطوبت به دیوار ھای ساختمان جلوگیری می کند.

آشپزخانه یک محیطی می باشد که در آن به میزان زیادی آب مورد استفادہ قرار می گیرد، به ھمین دلیل باید از رسیدن رطوبت و نم جلوگیری شود به ھمین منظور کاشی ھای آشپزخانه طراحی و تولید شدہ اند و در بازار عرضه می گردد.

مناسب ترین طرح کاشی برای کف آشپزخانه

مناسب ترین طرح کاشی برای کف آشپزخانه از قدیم گفته اند که آشپزخانه قلب خانه است زیرا محیطی است که میزان زیادی در آن سر و کار داریم و زیبایی محیط آشپزخانه در زیبایی محیط منزل نیز بسیار موثر می باشد. کاشی که برای آشپزخانه انتخاب می کنید باید از طرح و رنگ جذابی برخوردار باشد.

کاشی ھایی با رنگ ھای ملایم مانند آبی روشن یا بنفش روشن یا سایر رنگ ھای دیگر اما در میزان روشن بیشتر مناسب فضای آشپزخانه می باشد. انتخاب طرح و رنگ کاشی ھای آشپزخانه کاملا سلیقه می باشد و سلایق بسیار متفاوت می باشد.

کاشی آشپز خانه در کنار زیبایی که به محیط آشپزخانه می دھد باعث می شود تمیز کردن و شست و شوی آشپزخانه بسیار راحت تر باشد این نوع کاشی ھا عایق نم و رطوبت ھستند و مانع رسیدن آب به محیط ساختمان می شود.

کاشی ھا در کنار زیبایی ھایی که دارند نیز بسیار کاربردی می باشند برای مثال پس از آلودگی و کثیف شدن به راحتی با آب و ھر مواد شویندہ ای می توانید آن ھا را تمیز کنید زیرا با مواد ھای شویندہ کاملا سازگار بودہ و ھیچ گونه آسیبی به جنس و طرح و رنگ آن وارد نمی شود.

نحوہ چسباندن این نوع کاشی ھا در ابتدا محل مورد نظر بند کشی می شود تا کاشی ھا یک ردیف و منظم در کنار ھم قرار بگیرند و سپس مواد چسبی که ھمان سیمان و شن و ….می باشد به نسبت لازم با یکدیگر ترکیب می شوند و سپس به بدنه که کاشی باید قرار بگیرد اضافه می کنند،

سپس کاشی را به آرامی سر جای مشخص شدہ قرار می دھند و سپس کمی صبر می کنند جای کاشی محکم شود و کاشی بعدی را می چسبانند و پس از اتمام در داخل بند کشی ھای کاشی سیمان سفید و با آب مخلوظ کردہ و پر می کنند تا نمای کاشی منظم و زیبا دیدہ شود.

عوامل تعیین قیمت کاشی در بازار داخلی

کاشی ھا در طرح و رنگ ھای بسیار متنوعی تولید شدہ اند که ھر کدام مختص به جا و مکان خاصی ھستند که در تعیین قیمت موثر می باشند. برای مثال قیمت کاشی ھای آشپزخانه و کاشی ھای نما ساختمان و کاشی ھای سرویس بهداشتی و انواع کاشی و سرامیک ھای دیگر که ھرکدام دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می باشند.

برای مثال کاشی ھای سه بعدی نسبت به کاشی ھای سادہ گران تر و قیمتی تر می باشند. قیمت کاشی بر اساس سایز و طرح و رنگ مشخص می شود و از قیمت ھای پایین و مناسب شروع می شوند تا قیمت ھای بالا و گران که مشتریان با توجه به سلیقه و بودجه مالی خود انتخاب و خریداری می کنند.

این نوع رنگ ھای ذکر شدہ دلیل بر این نیست که رنگ ھای دیگر تولید نمی شوند و یا فقط رنگ ھای روشنی دارند بلکه در رنگ ھای تیرہ تر ھم تولید زیادی دارد اما صرفا این نوع رنگ ھای ذکر شدہ به دلیل فروش بالایی که دارند برای شما ذکر شدہ است.

انتخاب رنگ در خرید کاشی بسیار حائز اھمیت بودہ است زیرا رنگ این کاشی در بزرگتر و کوچک تر دیدہ شدن سرویس تأثیر زیادی داشته است برای انتخاب کاشی به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است از رنگ ھای سفید و شیری و کرمی رنگ انتخاب کنید.

با انتخاب رنگ ھای روشن برای اینکه از حالت بی روحی و سادگی خارج شود از کاشی ھای طرح و حاشیه دار انتخاب کنید. کاشی ھای طرح دار و حاشیه دار دارای طرح ھای مختلف و زیادی می باشد که انتخاب آن با شماست.

خرید کاشی چسبی کف با بهترین کیفیت

خرید کاشی چسبی کف با بهترین کیفیت برای خرید کاشی ھای چسبی براق و مات با بهترین کیفیت در ھر سایز و طرح و رنگی می توانید به مراکز فروش ما مراجعه نمایید. تولید کنندگان ما محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت تولیدی بدون واسطه برای مشتریان عرضه می کند.

خرید از مراکز فروش معتبر ما باعث می شود واسطه ھای میان کالا و تولید کنندگان حذف شوند و کالا با قیمت مناسب تولیدی به دست مشتریان برسد. تولید کنندگان ما محصولات را به دو روش عرضه و توزیع می کند:

در روش اول مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز فروش معتبر ما محصول را از نزدیک مشاھدہ کردہ و انتخاب کردہ و خریداری کنند. در روش دوم مختص به افرادی می باشد که به دلایل متعددی تصمیم به خرید حضوری ندارند.

در این روش نمایندگان فروش ما با راہ اندازی سایت رسمی و آنلاین شاپ مشتریانی که تمایل به خرید اینترنتی دارند می توانند با مراجعه به سایت ما طرح مورد نظر خود را انتخاب کردہ و خریداری کنند تا محصول را در اسرع وقت برای مشتریان عزیز ارسال نماییم.

ایران یکی از کشور ھایی می باشد که تولیدات سنگی مانند کاشی و سرامیک به میزان زیادی در کشور رونق دارد و تولید می شود که نه تنها نیاز داخل کشور را تأمین می کند بلکه برای سایر کشور ھای متقاضی صادرات می کند.

روند صادرات دارای مراحل خاصی می باشد که باید طی شوند از جمله: انتخاب محصولات باکیفیت و مدرن و لوکس سپس باید به گونه ای بسته بندی شوند که ھیچ گونه آسیبی به بار در ھنگام حمل و نقل نرسد و سپس باید مراحل اداری و گمرک انجام شود.

پس از حل شدن مراحل صادرات و گمرک بار در روز تعیین شدہ وارد گمرک می شود و بار گیری می شوند و سپس بار را برای کشور متقاضی صادرات می کنند. این محصولات برای کشور ھای زیادی از جمله پاکستان صادرات می گردد.

بزرگترین شرکت تولید کاشی چسبی کف در یزد

یکی از بزرگترین شرکت ھای تولید کاشی چسبی در یزد انواع کاشی ھای جذاب و جدیدی برای تراس و نمای ساختمان و سایر مکان ھای دیگر تولید کردہ است. این شرکت با بهرہ گیری از جدید ترین متد ھای روز دنیا شیک ترین کاشی ھای بازار را تولید کردہ اند.

شرکت تولیدی ما در کنار متنوع بودن تولیدات خود از نظر کیفی نیز بسیار پیشرفته و مدرن می باشد. شرکت تولیدی ما محصولات خود را چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور برای مشتریان خود ارسال می کند.

در تولید این مدل کاشی ھا طرح و نقش کار شدہ روی کاشی بسیار مقاوم بودہ و ثابت ھستند و پس از شست و شو با ھرگونه مواد شویندہ رنگ آن تغییری نخواھد کرد و نقش و طرح ھای کار شدہ روی کاشی از بین نخواھد رفت؛

این مدل کاشی ھای سنتی در برابر مواد شویندہ مقاوم بودہ است و ھیچ مشکلی برای کاشی ھا ایجاد نخواھد شد. ساختار این مدل کاشی ھا به گونه ای می باشد که زمینه کاشی ھا دارای رنگ بندی ھای بسیار متنوعی می باشد.

نقش و نگار کار شدہ روی کاشی ھا نیز شامل طرح ھای بسیار متنوع و زیادی می باشد از جمله طرح ھای سه بعدی که امروزہ بسیار مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

پخش مستقیم کاشی چسبی کف در سطح کشور

پخش مستقیم کاشی چسبی کف در سطح کشور دفتر پخش ما محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه به مصرف کنندہ پخش می کند. کاشی ھایی با جنس تراورتن بسیار محبوب و پر فروش می باشند زیرا طرحی ملایم و رنگ بسیارملایمی دارد که مشتریان بسیاری مجذوب این نوع کاشی ھستند.

پخش این نوع کاشی نه تنها در داخل کشور برای تمامی نقاط کشورمان ارسال می گردد بلکه برای سایر کشور ھایی که متقاضی و خریدار این محصول ھستند نیز صادرات می گردد.

امروزہ در صنعت ساخت و ساز چه مسکونی و چه درمانی و یا چه آموزشی و اداری از کاشی ھا به میزان زیادی استفادہ می شود. کاشی نه تنها جنبه زیبایی دارد بلکه برای تمیز کردن بسیار راحت تر و بی درد سر تر ھستند.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی درجه یک در خاور میانه می باشد و نه تنها در داخل کشور بسیار محبوب بودہ است بلکه میان سایر کشور ھای دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

این نوع کاشی توسط تولید کنندگان ایرانی و با کیفیت بالایی تولید شدہ است که مشتریان با دیدن کیفیت بی نظیر این نوع کاشی ھا بسیار مجذوب آن می شوند.

اگر کاشی ھای منزل و یا محیط کار شما قدیمی و فرسودہ شدہ اند فرصت خوبیست که آن ھا را تعویض نمایید. شما می توانید برای خرید این محصول به مرکز پخش ما مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دھید.

مراکز پخش ما محصولات را با تضمین کیفیت و تضمین قیمت برای مشتریان خود ارائه می دھد شما و سایر خریداران تنها با یک بار خرید از مشتریان ثابت ما خواھید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما