سفارش سرامیک کلکته سفید با بهترین قیمت

کاشی سنتی چاپی با بهترین مواد اولیه و با رعایت استاندارد های جهانی بهترین گزینه برای بیشتر افراد با هر نوع بودجه و سلیقه ای می باشد.

فروشگاه های ایرانی به عنوان نماینده مستقیم ارائه دهنده ی رسمی سرامیک کلکته سفید با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد و با ارسال رایگان در منطقه ی کاری خود توانسته اند مشتریان، این محصول با کیفیت را به سبد کالاهای ساختمانی خود اضافه کنند و به مشتریان خود پیشنهاد میکند که از اجناس با کیفیت ایرانی استفاده کنند.

برای خرید سرامیک کلکته سفید کافیست متراژ مورد نیاز خود را انتخاب و سپس از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما بتوانند در اسرع وقت سفارش شما را پیگیری و این محصول را برای شما ارسال کنند تا در ساختمان های خود از کیفیت بالای ساخت آن استفاده کنید و از خرید خود نیز رضایت کامل را داشته باشید‌.

سفارش سرامیک کلکته سفید با بهترین قیمت

انواع گوناگون سرامیک موجود در بازار

انواع گوناگون سرامیک موجود در بازار سرامیک از لحاظ شیمیایی به موادی که از مخلوط خاک رس با ماسه و فلدسپات در دمای زیاد بوجود آمده و به صورت توده‌ای شیشه مانند در می‌آیند و نیز تقریباً گداز ناپذیر و غیر حلال و بسیار سخت می باشند.

سرامیک ها انواع گوناگونی دارند و عبارتند از:

سرامیک گرانیتی

سرامیک گرانیتی از ترکیب خاک رس با ویژگی مشخص و فاقد کربنات به‌ خصوص کربنات کلسیم می باشد که در طی مرحله پخت با افزودن رنگ‌دانه طرح به دست می‌آید و از آنجا که این محصول فاقد لعاب می باشد برای شیشه‌ای و براق نمودن سطح نهایی آن را توسط سنگ‌ساب پولیش می‌دهند و طرح‌های آن انواع سرامیک رگه‌ای و قالب‌های رستیک هستند.

سرامیک‌های پرسلانی

پرسلان به انواع سرامیکی گفته می‌شود که دمای پخت بالایی داشته و با پخت در دمای بالا، شکل شیشه‌ای و تخلخل کم به این نوع از سرامیک داده می‌شود، پرسلان‌ها از سرامیک‌های معمولی ضخیم‌‌تر و جذب آب کمتری دارند به همین دلیل از بهترین نوع سرامیک کف پذیرایی می باشند سرامیک‌های پرسلانی به دو صورت لعاب‌دار و بدون لعاب تولید می‌شود.

سرامیک‌های موزاییکی

سرامیک‌های موزاییکی نوعی سرامیک با قطعات ریز لعاب‌دار یا بدون لعاب هستند که در نقش‌ها و رنگ‌های متنوع و با ضخامت چند میلی‌متر ساخته می‌شوند و شکل آنها معمولا به صورت مربع، مستطیل، شش‌گوش، هشت‌گوش و… می باشد.

انواع سرامیک کف و کاشی لعابی

کاشی سنتی حیاط نوعی سرامیک نازک با روکش لعاب شیشه‌ای هستند که در رنگ‌های متنوع به‌ صورت ساده و گل‌دار تولید می‌شود و کاشی لعابی اغلب برای پوشش آشپزخانه و حمام استفاده می‌شود و کاشی لعابی در اشکال مربع یا مستطیل و با ضخامت‌های مختلف بسته به نوع استفاده تولید می‌شود.

سرامیک کف طرح پارکت و سنگ

سرامیک با طرح پارکت، جایگزین مناسبی برای استفاده از چوب است و سرامیک با طرح سنگ هم یکی دیگر از انواع سرامیک کف است که در کنار مزایای استفاده از متریال سرامیک، جلوه‌ای از طبیعت را هم به فضا هدیه می‌کند و سرامیک‌هایی با طرح‌های سه بعدی نیز در بازار موجود هستند که انتخاب مناسبی برای کف‌پوش می باشند.

سرامیک کف طرح پارکت

سرامیک با طرح سنگ طبیعی از انواع سرامیک کف سالن هستند که تأثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت فضا دارد و یا با به کار بردن سرامیک‌های سه بعدی در محوطۀ استخر و یا سرویس‌های بهداشتی، دکوراسیون این محیط‌ها جذاب تر می شود.

درباره سرامیک کلکته بیشتر بدانید

کلکته به خاطر زیبایی در ظاهر متمایز و شفافیت بالا و خالص بودنش بسیار پرطرفدار می باشد. سنگ کلکته به دلیل قطور بودن و به علت داشتن رگه های درشت از بقیه سنگ های مرمر متمایزتر کرده است و در مقایسه با سنگ کارارا که رگه های باریک تر و کم رنگ تری دارند، خطوط کلکته کمتر اما پر رنگ تر و درشت تر است. عموما رنگ سفید در پیش زمینه خود دارند اما رنگ آن قابل تغییر می باشد و نکته مهم این است که هرچه پیش زمینه سفید تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.

تغییرات فصلی نیز در تولید این سنگ بسیار موثر است مثلآ در فصل زمستان استخراج این سنگ ها در معدن کارارا سخت و چالش برانگیز می شود. سنگ مرمر کلکته جزو سنگ های گران قیمت محسوب می شود به همین علت در فضاهای مشخصی مورد استفاده قرار میگیرد به عنوان مثال استفاده از کلکته در کف بسیار معروف می باشد و همچنین استفاده از اسلب های این سنگ در مکانی مانند آشپزخانه به عنوان کانتر یا دیوار تزیینی، بین کابینتی برای نشان دادن ظاهری زیبا مناسب است و به علت راحتی در تمیز نگه داشتن این سنگ ها استفاده از آن ها در سرویس های بهداشتی نیز پیشنهاد خوبی می باشد.

سرامیک می تواند علاوه بر زیبایی، پوششی مناسب برای بدنه و کف باشد. سرامیک ها به عنوان پوشش دارای دو مدل لعابدار و بدون لعاب هستند و سرامیک لعابدار دارای سطحی براق و سرامیک بدون لعاب همان پوشش مات را دارا است اما با این وجود سرامیک هایی که دارای لعاب براق هستند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

سرامیک کلکته و رنگ سفید یکی از لوکس ترین متریالی می باشد که برای بدنه مناسب است و طرح کلکته یکی از برجسته ترین طرحها در تمام کشورها می باشد طرح کلکته را می توان هم در نمای داخلی و هم در نمای بیرونی استفاده کرد که این سرامیک لعابی براق، سطحی برجسته و دارای رنگ بندی سفید و طوسی است، سرامیک کلکته در دو مدل گلدار و ساده طراحی و برای نمای داخلی و بیرونی قابل اجرا است و تلفیق این طرح کلکته ی ساده و گلدار در نما به انتخاب و سلیقه ی مشتری بستگی دارد.

سرامیک کلکته محصولی است که با توجه به طرح و رنگی که داراست در تمام قسمتهای خانه در نمای داخل و چه در نمای بیرون قابل استفاده می باشد.

جدیدترین طرح های سرامیک کلکته کدامند؟

جدیدترین طرح های سرامیک کلکته کدامند؟ کفپوش سرامیک را می‌توان بر اساس پوشش رویه، به لعاب‌دار و بدون لعاب و بر اساس درجه‌بندی به درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم بندی کرد و در صورتی که سطح خارجی سرامیک با لعاب پوشیده شود، علاوه بر بیشتر شدن دوام و زیبایی، نظافت آن نیز آسان‌‌تر می شود.

سرامیک کلکته پالرمو پنج نمونه معروف دارد که عبارتند از:

سرامیک کلکته اورو، سرامیک کلکته رومن، سرامیک کلکته گلد، سرامیک کلکته ولوت، سرامیک کلکته سفید

کلکته با زمینه سفید و رگه های طلایی، سبز ، کرم و … بوم نقاشی است که در هر جایی قابل استفاده است. در گذشته رنگ گلد (طلایی) نسبت به رنگ‌های دیگر در دسترس نبود و زمانی‌که قابل دسترس شد تنها در خانه‌ها و فضاهای اعیان‌نشین قابل استفاده بود. برای همین قیمت گلد جزء رنگ‌های خاص و گران قیمت محسوب شد‌ و کلکته دارای ابعاد 40 در40 تا 150در300 به‌صورت لعاب و بدون لعاب است و محدودیتی در اندازه ندارد.

کلکته ولوت با رگه های سبز‌، کرم و طلایی _کلکته سفید با رگه های خاکستری با هر فضایی و هر چیدمانی قابل استفاده می باشد و با رنگی که دارد به فضا انرژی می دهد و کسل‌کننده‌گی را از فضا می‌گیرد و با اضافه کردن کوچک‌ترین رنگی شور و هیجان را به فضا تزریق می‌کند که با توجه به مشکلات تعویض‌، برای سرامیک کف بهتر است ازطرح هایی استفاده کنیم که خاصیت تطابق‌پذیری با رنگ‌های دیگر را داشته باشد.

راهنمای انتخاب بهترین سرامیک کلکته

اسلب پرسلانی کلکته گـلد طرحی کلاسیک و شیک با رنگ زمینه سفید و رگه های قهوه‌ای طلایی وهاله ی خاکستری می باشد که با رنگ زمینه سفیدی که دارد قابلیت ترکیب با اکثر اسلب سرامیک ها را دارا می باشد این سرامیک را میتوانید همراه با طرح کلکته بلک که از همین خانواده است ترکیب و بکار ببرید و اگر قصد استفاده از اسلب سرامیک پرسلانی کلکته گلد را در سرویس بهداشتی دارید میتوانید در کنار آن از سرامیک پرسلانی آریستون و شیرالات طلایی استفاده کنید که توازن و هماهنگی را در فضا بیشتر میکند. ترکیب کلکته گلد با اسلب سرامیک درخشش و زیبایی چشمگیری به فضای شما میدهد.

مدل کلکته گلد پالرمو از لحاظ قیمت و کیفیت یکی از بهترین سرامیک های موجود در بازار محسوب می شود. این نوع سرامیک مدل کلکته گلد در مواردی همچون بدنه دیوار، بدنه مکان های تجاری، شرکت ها، کلینیک ها و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. کاشی مدل کلکته گلد پالرمو در ابعاد 120در 80 مناسب سخت پسندان بوده و با ظاهر جذاب و فوق العاده ای که دارد مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته است و این کاشی یکی از پرطرفدار ترین طرح های پر فروش می باشد که یکی از تولید کنندگان مطرح این سرامیک کلکته گلد کارخانه ی پالرمو است.

فروش سرامیک کلکته سفید براق توسط فروشگاه معتبر

فروش سرامیک کلکته سفید براق توسط فروشگاه معتبر سرامیک کلکته سفید براق دارای طرح روشن با رنگ سفید و رگه های طوسی معروف به طرح کلکته می باشد. نوع برش این سرامیک ها به صورت رکتیفای بوده که نیازی به بندکشی ندارد و کیفیت و در عین حال قیمت مناسب این سرامیک سبب متمایز شدن این محصول نسبت به برند های دیگر گردیده است و سطح روی این محصول صاف است و با لعاب براق پوشیده شده است. خاک استفاده شده در بدنه این سرامیک خاک سفید می باشد و جذب آب پایین تر و مقاوت بالاتری نسبت به خاک قرمز دارد.

در مرکز عرضه با کیفیت ترین سرامیک کلکته براق انواع سرامیک رنگی، سفید و مشکی به روش‌ های اینترنتی انجام می‌ شود و با فروش آن به صورت مستقیم توسط فروشگا های معتبر و اینترنتی فرصتی فراهم آمده تا خریداران بتوانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری تمامی مدل های گوناگون این کالا را بررسی کرده و هر نوع از آن که بهتر پاسخگوی نیاز آنها می باشد را سفارش داده و تهیه‌ کنند که در حال حاضر فروش آن به طور کلی انجام می گیرد و امکان خرید سرامیک با قیمت مناسب در سراسر کشور برای خریداران وجود دارد.

اگر بدنبال طرحی لاکچری و بروز می باشید کلکته یکی از این طرح هایی می باشد که همیشه زیبایی خود را حفظ می کند.

کارخانه تولید مرغوب ترین سرامیک کلکته مات

سرامیک‌ها به خاطر تنوع در مدل و طرح و کیفیتی که دارند مناسب تمامی محیط‌ های داخلی می باشند و عوامل مختلفی مانند دوام، لغزندگی، لکه پذیری، جذب آب در انتخاب انواع سرامیک کف مؤثرند.

فرآورده‌های سرامیکی را می‌توان از جنبه‌های مختلف به چهار دسته اصلی و هر دسته به چند گروه دیگر تقسیم کرد که بر اساس محل کاربرد به سرامیک‌های دیواری کاشی گرانیتی، پرسلانی، منوپروزا و سرامیک‌های کف، سرامیک‌های با جذب آب کم، گرانیتی و پرسلانی تقسیم می‌شوند. در حال حاضر انواع مختلفی از کاشی سرامیک های مات وجود دارند طرح هایی مانند طرح چوب، سنگ، سیمانی از جمله طرح های مات هستند که به اصالت و طبیعی بودن فضا را زیاد می کنند.

سرامیک های مات ایده آل برای محیط های آرام، رنگ های تیره و خنثی تاثیر زیادی بر ایجاد فضاهای آرام و مناسب برای مطالعه دارند و برخی معتقدند که سطوح مات از جذابیت بیشتری نسبت به سطوح براق دارند و اولین گزینه به عنوان کفپوش محسوب می شوند بخصوص کفپوش حمام یا آشپزخانه

یکی دیگر از محیط های مناسب برای این کاشی ها و سرامیک ها ورودی ساختمان است چراکه لعاب مات آنها، گرد و غبار و سایر کثیفی هایی که در اثر عبور و مرور به وجود می آید، به زودی نمایان نمی شود. بنابراین، آنها نیاز به تمیز کردن منظم نداشته و هنگامی که آنها را تمیز می کنید نیازی به دقت زیادی ندارند و کفپوش های مات در هنگام خیس شدن نیز می توانند لغزنده باشند.

این نیاز کم به نگهداری و تمیز کاریِ کاشی های مات، آنها را تبدیل به انتخابی عالی برای حمام و آشپزخانه می کند و ایده آل برای هتل ها و ویلاهای مسافرتی است و لغزش آن ها بسیار کمتر از کاشی های براق می باشد.

فروشنده عمده سرامیک کلکته درجه یک در تهران

فروشنده عمده سرامیک کلکته درجه یک در تهران سرامیک های کلکته یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین سرامیک های موجود در بازار می باشند به طوری که همیشه بیشترین علاقه مندی ها را در بین مصرف کنندگان به خود اختصاص می دهد و مجموعه های پخش مستقیم و فروشنده عمده سرامیک کلکته براق در ایران می باشد که شما می توانید این سرامیک ها را از مجموعه های موجود در رنگ های مختلف سفارش و خریداری کنید.

سرامیک های کلکته براق یکی از محصولاتی هستند که برای صادرات انتخاب می گردند چون که از لحاظ زیبایی و جذابیت در بازار داخلی و خارجی بدون رقیب می باشد. اینکه جزو سرامیک های لوکس دسته بندی می شود و اگر برای صادرات سرامیک کلکته براق به کشور های همسایه، در جستجوی معتبر ترین مرکز فروش سرامیک براق کلکته درجه یک می باشید مراکز فروش سرامیک کلکته درجه یک در تهران را برای خرید عمده انواع سرامیک با کیفیت خود انتخاب کنید.

برای خرید آگاهانه و پر سود انواع سرامیک صادراتی ابتدا قیمت سرامیک مورد نظر خود را باید استعلام بگیرید و با خرید عمده سرامیک کلکته از تخفیفات ویژه و قیمت ارزان آن استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما