خرید سرامیک براق کف پذیرایی از بزرگترین تولید کننده

سرامیک براق کف

سرامیک براق بازتاب و جلوه نوری بسیار خوب دارد. اگر در فضاهای کوچک استفاده گردد به علت انعکاس نوری که از خودش ساطع می‌کند، به فضا حس بزرگ دیده شدن را می‌دهد. نیز سرامیک‌های براق سبب لوکس‌تر دیده شدن دیزاین منزل می‌شوند. کاشی استخری در شیراز به علا بازتابنده بودن، خانه را لوکس نشان می دهد. اگر در خانه فرش و موکت زیادی وجود ندارد، بهترمی باشد از این مدل کفپوش ها استفاده کنید تا جلوه زیباتری به دکوراسیون داخلی خانه خود بدهید اکنون تولید کنندگان زیادی به تولید و فروش این نوع کف پوش مشغولند .

خرید سرامیک براق کف پذیرایی از بزرگترین تولید کننده

تقسیم بندی سرامیک ها براساس درجه کیفیت

تقسیم بندی سرامیک ها براساس درجه کیفیت سرامیک ها را در 2 دسته کلی تقسیم می کند سرامیک هایی که دارای سطح براقی هستند و سرامیک های مات هستند. همه سرامیک ها در هر نوع و نمونه ای در 4 دسته از نظر درجه کیفیت و مواد اولیه و مرغوبیت تولید و مراحل پخت قرار می دهند که این درجات توسط کارخانجات تولید سرامیک روی بسته بندی آنها درج می‌شود. نحوه تشخیص درجه سرامیک از روی کارتن کار مشکلی نیست و اگر اطلاعات کافی در رابطه با انواع درجه بندی سرامیک داشته باشید به آسانی می‌توان از روی بسته بندی درجه بندی سرامیک مورد نظر را تشخیص دهید.

تمام کاشی سرامیک چرمی به علت پخته شدن در دمای معینی به حال شیشه ای تبدیل میگردند که حالت آب گریزی دارند یعنی آب را جذب نمی کند و در برابر فشارهای مکانیکی و سابیده شدن توان مقاومتی بالایی دارند.

این قطعات توانایی تحمل تغییرات دما را به علت شرایط پختن که پشت سر گذاشته اند دارند. سرامیک مهمترین پوشش دهنده ساختمان در مجاورت رطوبت، آب و گرمای زیاد و بدون بند است که به علت نقش بالایی که دارد می‌تواند علاوه بر مقاوم ساختن بنا به آن طرح و نقشی هم بدهد.

به طور کلی سرامیک با لایه ای از لعاب برای بهتر شدن کیفیت ، شیشه گی شدن و مقاومت آن در مقابل جذب آب روی آن پوشانده می‌شود.

البته با توجه به کاربرد بعضی از سرامیک‌ها امروزه نمونه‌های بدون لعاب هم تولید می‌شوند.سرامیک دارای انواع مختلف با تفاوت در کیفیت ساختن هستند که با درجه بندی از همدیگر تفکیک می‌شوند. سرامیک در تعریف کلی آن دارای چهار درجه بندی: کاشی و سرامیک درجه 1، 2, 3و 4 شناخته می‌شود است. سرامیک درجه 1 کاشی درجه 1 کاشی و سرامیکی هستند که که هیچ یک از عیوب 13 گانه کیفیت سطح سرامیک را نداشته باشند. البته ترک بدنه، ترک لعاب آن و لب پریدگی و گوشه پریدن به شرطی که از فاصله یک متری قابل دیدن نباشد در این عیب ها قرار نمی گیرد. این نوع کاشی و سرامیک دارای بیشترین قیمت هستند و در رده سرامیک صادراتی قرار می‌گیرد.

سرامیک درجه 2 این درجه بندی به سرامیکی اختصاص دارد که در حد فاصل دو سانتی متری از لبه‌های آن یک خال یا دو به قطر حداکثر نیم میلی متر داشته باشد یا دارای یک لکه لعاب نگرفتگی کمتر از 2 میلی متری روی آن وجود داشته باشد. این نوع سرامیک از لحاظ قیمت پایین تر از قیمت سرامیک درجه 1 هستند اما بازهم در رده سرامیک صادراتی قرار می‌گیرد. سرامیک درجه 3 سرامیک هایی هستند که سطح لعابدار آنها حداکثر یک خال به قطر 3 میلی متری داشته باشد.

این نوع سرامیک مناسب برای صادرات نیست و معمولا قیمت کم تری نسبت به دو درجه اولی دارد. سرامیک درجه 4 سرامیک درجه چهار سرامیکی است که ظاهر معیوب آن به چشم دیده می‌ شود و این عیوب مانند حداکثر سه خال نیم میلی متری لعاب نگرفتگی یک یا دو لبه آن، لب پریدگی یکی از گوشه‌ها آن است. سرامیک درجه 4 مشمول قانون 25 استاندارد ملی یران نیست و این نوع سرامیک از لحاظ قیمت در سطح پایین تری از سه نوع قبل قرار دارد و ممکن بوده حدود یک ششم آن را ضایعات هم تشکیل دهد.

منظور از درجه در رنگ سرامیک چیست؟

درجه رنگی سرامیک میزان کیفیت آن را مشخص می کند. حتما تا بحال به گوشتان خورده که سرامیک درجه 1 بود و دیگری درجه 2 یا 3. این درجه بندی ها یکی از اصلی ترین ترین نکاتی است که می گوید یک سرامیک خوب است یا خیر. هر چه کیفیت سرامیک بالاتد باشد، قیمت آن هم بیشتر است. باید توجه داشته باشید سرامیک مناسب برای بهار خواب باید درجه 1 یا حداقل درجه 2 باشند، و برای کم شدن هزینه برای دیوار ها می توان از سرامیک های درجه 3 هم استفاده کرد.

یک نکته هست، و آن هم این که می توان از سرامیک هایی که دارای کیفیت بهتری هستند برای دیوارها استفاده کرد، اما از فکر این که به خاطر صرفه جویی از سرامیک های بی کیفیت برای کف استفاده کنید باید بیرون بیایید، چون که این کار باعث هدر رفتن سرمایه و هزینه تان خواهد شد. هرچه کاشی درجه یک باشد درجه آن هم همان مقدار می شود.

رنگ سرامیک ها بیشتر مواقع توجه ما را جلب میکند و باعث جذابیت آن میشود. استفاده از رنگ ها در سرامیک ها قدمت زیادی دارد و همیشه علم شیمی در صنعت سرامیک سازی یکی از ارکان اصلی و مهم بوده است. این رنگ ها استفاده های بسیاری دارند و اصولا از کربنات ها و اکسیدهای فلزی ترکیب می شوند.

کربنات کبالت و اکسید کبالت برای تولید رنگ آبی استفاده می شود که انواع آبی ها را در بد می گیرد، استفاده از کروم هم برای رنگ های سبز، استفاده از آهن قرمز برای تولید رنگ های قرمز و قهوه ای در طیف گسترده استفاده می شود. از فلز مس و دیگر فلزات مثل آلومینیوم، سرب و سیلیکا برای ایجاد رنگ های مختلف استفاده می شود.

درصد لیزی در سرامیک ها چیست؟

درصد لیزی در سرامیک ها چیست؟ COF یک معیار و ملاک برای مشخص کردن مقدار لیز بودن سرامیک و کاشی است و مقاومت کاشی در مقابل لیز خوردن را برای افراد مشخص می کند. هر چه این مقدار بالاتر باشد اصطکاک کف پای اشخاص با سرامیک کمتر میشود و به همین حالت اگر مقدار و میزان COF کم باشد لیزی سرامیک کف منزل بیشتر خواهد بود، و به این شکل باید در نظر داشت برای منزل خود سرامیک های با COF بالاتر از 50 را انتخاب کنید. از طرفی هم اگر قصد انتخاب کردن سرامیک برای یک ساختمان تجاری پر رفت و آمد و پر تردد را دارید باید به یاد داشت که از سرامیک هایی استفاده شود که میزان COF آنها 60 یا بیشتر از آن باشد.

یک نکته مهم دیگر اینکه COF یکی از ملاک هایی است که بایستی در موقع خرید سرامیک برای حمام و سرویس بهداشتی ها در نظر داشته باشید. بهتر است هنگامی که برای حمام و سرویس بهداشتی اقدام به خریدن سرامی‌ کف می کنید، به عدد COF دقت خیلی بالایی داشته باشید، برای این مکانها کاشی مناسب تر است که درجه و میزان COF آن بالا باشد، چون احتمال لیز خوردگی را کم می کند

برای کف پذیرایی سرامیک پرسلان بخریم یا معمولی؟

مسلما در میان سرامیک پرسلانی و سرامیک معمولی تفاوت هایی وجود دارد و برای انتخاب بهتر باید تحقیق درستی انجام دهید. برای مصرف کنندگان در نگاه اول تفاوتی میان سرامیک پرسلانی و سرامیک معمولی وجود ندارد در حالی که این تفاوت نه در ظاهر بلکه در مشخصات فنی و درونی آن ها و روش تولید و ساخت است که مزیت را ایجاد می کند. سرامیک پرسلانی دارای تخلخل کمتر نسبت به سرامیک معمولی است و خیلی متراکم تر است.

مهمترین تفاوت و فرق این سرامیک ها با سرامیک معمولی در مقدار جذب آب آن ها است که این میزان در سرامیک پرسلان به دو دسته مهم تقسیم می شود : دسته ی اول کمتر از عدد 0.5% و دسته دوم کمتر از 3% در حالی که جذب آب در سرامیک های معمولی تقریبا 3 تا 10 درصد می باشد. با توجه به توضیحات می توان نتیجه گرفت که سرامیک پرسلانی دارای مقاومت خیلی بیشتری است اما نمی شود ادعا کرد که سرامیک معمولی مقاومت لازم و کافی را ندارد.

با توجه کردن به ازدحام جمعیت می توان تصمیم گرفت که در هر مکان کدام مدل از سرامیک ها استفاده شود. مثلا در پارکینگ بهتر است که از سرامیک پرسلانی استفاده شود چون در مقابل ضربه خوردن و وزن بالا و تغییرات دما و برف و باران بسیار مقاوم است. مزایای سرامیک پرسلانی مقاومت در نفوذ مایعات و آب تراکم زیاد سرامیک پرسلان نسبت به دیگر سرامیک ها سبب می شود که در مقابل نفوذ آب مقاومت زیادی داشته باشد که این مقاومت درصورتیکه لعاب شیشه ای مذاب روی سطح و پشت سرامیک قرار بگیرد بیشتر هم می شود.

با توجه به اینکه مقدار جذب مایعات در این مدل سرامیک ها خیلی کم است پس لکه ها به آسانی از سرامیک پاک می شوند. طول عمربالا در استفاده از سرامیک های پرسلانی جای نگرانی از بابت فرسوده شدن و از بین رفتن آن ها را ندارد حتی اگر در مکان های شلوغ نصب شوند. زمانی که انتخاب تان سرامیک پرسلانی است به این نکته دقت کنید که حداقل نرخ PEI5 مقاومت در برابر فشار را داشته باشد تا در ازدحام جمعیت و استفاده از تجهیزات سنگین مقاومت لازم را داشته باشد.

فروش فوق العاده انواع سرامیک براق کف

فروش فوق العاده انواع سرامیک براق کف تولیدی های متعددی سرامیک های براق را ساخته، بسته بندی و توزیع می کند. با توجه به این قیمت سرامیک براق را طبق یکسری اصول و مسائلی مانند کیفیت، ابعاد و طرح تعیین می کنند. در نتیجه قیمت گذاری سرامیک براق متفاوت خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی ما انواع سرامیک براق را برای انتخاب این محصولات، در دسته بندی های جداگانه قرار داده ایم تا در صورتی که بخواهید از سرامیک براق برای پوشش کف منزل استفاده کنید، تمامی طرح های موجود را کنار هم مشاهده کرده و محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

سرامیک سفید به دلیل خنثی بودن رنگ، میتوان برای هر نوع دکوراسیون خانه ایجاد کرد چون تمام رنگ ها با رنگ سفید هماهنگ میشود. مشتری ها دنبال سرامیک با قیمت مناسب و کیفیت بالایی هستند. این فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد است که سرامیک براق در انواع رنگها را با قیمت مناسب از بهترین تولیدکنندگان سرامیک را در سایت خود موجود دارد و با فروش فوق العاده خود با قیمت های استثنایی و باور نکردنی میتوان خرید مقرون به صرفه تری داشت.

جهت خرید سرامیک براق عمده و خرده برای کف پذیرایی با قیمت مناسب می توان از طریق سایت های اینترنتی بهترین مدل های این محصول را ثبت سفارش کرده و خریداری کنید. این محصول در نوع معمولی و پرسلان برای استفاده در قسمت های مختلفی از ساختمان ساخته تولید می گردد.

بزرگترین نمایندگی سرامیک براق کف در تهران

وب سایت فروشگاهی کاشی به عنوان نمایندگی تهران سرامیک کف براق، اقدام به توزیع انواع مختلف سرامیک با تضمین کیفیت و تضمین اصالت کالا نموده است. قیمت سرامیک کف عرضه شده در شرکت کاشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. یک نمایندگی معتبر مجاز و فعال در حوزه سرامیک کف، بایستی به طور کامل انواع سرامیک های مطابق با دکوراسیون های روز دنیا را در دسترس مشتری قرار دهد و عالی ترین متریال و مواد اولیه موجود را استفاده کند.

درجه نفوذ پذیری آب و ضریب اصطکاک در این سرامیک ها در حد استاندارد و به همین علت دوام و طول عمر آن نسبت به محصولات موجود در بازار عالی است. ما به عنوان یکی از فروشندگان این کالا، آن را با قیمت کارخانه و با ضمانت اصالت و کیفیت کالا، در معرض فروش آن قرار داده ایم. می توانید بعد از مراجعه به کاتالوگ این محصولات، نسبت به انتخاب کردن نوع سرامیک مطابق با سلیقه و نیاز خود اقدام کرده و آن را با کمترین هزینه خریداری نمایید. ما محصول خریداری شده شما را در کمترین زمان ممکن در مکان انتخابی تحویل خواهیم داد.

در سال های اخیر، سایت های اینترنتی زیادی با ارائه محصولات مختلف توانسته اند خرید را برای افراد راحت کنند. این مراکز به افراد این اجازه را می دهد تا بتوان در کمترین زمان ممکن با انواع سرامیک کف آشنا و بهترین سرامیک کف براق برای پذیرایی را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه ها خریداری کنند. قیمت بهترین سرامیک کف باید با توجه به قیمت گذاری های استاندارد و زیر نظر انجمن های صنف تولید کنندگان سرامیک باشد و هیچ کارخانه ای حق افزایش قیمت بی مجوز را ندارد. قیمت مصالح ساختمانی روزانه در حال تغییر است. قیمت این محصولات با توجه به ویژگی هایی که دارند متفاوت است از این رو نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت.

صادرات باکیفیت ترین سرامیک براق کف به عراق

صادرات باکیفیت ترین سرامیک براق کف به عراق صادرات سرامیک به عراق از جمله فعالیت های مهم بازرگانی در زمینه صادرات کاشی و سرامیک است. کاشی و سرامیک ایرانی به علت کیفیت بالا، نه تنها به عراق بلکه به کشورهای دیگر هم صادر می شود. شرکت کاشی گرانیتی ما با پتانسیل زیاد تولید قادر به تولیدکردن انواع کاشی های گرانیتی جدید و استخری وخانگی است. غیر از ایران محصولات خود را به کشور های خاورمیانه هم صادر می کند. با گذشت زمان شرکت کاشی گرانیتی ما به یکی از قطب های تولیدی سرامیک کشور تبدیل شد. بازار های داخلی و خارجی احتیاج به محصولات باکیفیت و با استاندارد زیاد شرکت کاشی گرانیتی را بیش از قبل احساس کردند.

کشور عراق در چندین سال است که یکی از بزرگترین مصرف کنندگان محصولات سرامیکی ایرانی است. دارا بودن مرز های زمینی , نزدیکی فرهنگ ها به هم و آداب و رسوم سبب شده است که بازرگانان ایرانی حضور پررنگی در این بازار داشته باشند. طبق آمار گمرک ایران در سال ۱۳۹۵ میزان صادرات کاشی به عراق مبلغی در حدود ۲۴۷ میلیون دلار بوده است. که بعد از صادرات سیمان صادرات کاشی و سرامیک از مهم ترین محصولها بوده است. از این جهت می توان عراق را یک بازار خوب در دسترس برای بازرگانان ایرانی محسوب کرد. بازرگانی ما هم در زمینه صادرات به عراق به صورت گسترده در حال فعالیت کردن است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما