تولید انواع سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی درجه یک

زیباترین سرامیک هایی که امروزه برای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند؛ دارای تصاویر بسیار متنوع سه بعدی هستند که در ساختمان های لاکچری و حتی سنتی می توانند به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین تولید آن ها در داخل کشور به فراوانی انجام می شود و نیازی به واردات نخواهد داشت و تولید آن ها به اندازه ای است که احتیاجات داخلی را تامین می کند و برای صادر کنندگان نیز امکان تهیه ارزان و صادرات سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی درجه یک بسیار راحت مهیا است.

تولید انواع سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی درجه یک

دسته بندی انواع سرامیک براساس کیفیت

دسته بندی انواع سرامیک براساس کیفیت سرامیک ها پوشش های مناسبی برای کف و دیوار هستند که قدمت آنها از کفپوش ها و دیوارپوش های امروزی بسیار بیشتر است و هنوز هم پرکاربردترین و محکم ترین مصالح ساختمانی برای این کار هستند که تنوع مدل و طرح در آنها بسیار زیادی است و رنگ های متفاوتی نیز دارند.

انواع سرامیک ها بر اساس کیفیت دسته بندی می شوند؛ مثلا میزان مقاومت آنها در برابر نشت آب یکی از معیارهای دسته بندی است که به فشردگی سرامیک و لعاب قرار گرفته روی آن بستگی دارد و محصولاتی که دارای تراکم بیشتر و لعاب ضخیم تر هستند؛ در دسته بهترین های سرامیک قرار دارند.

کیفیت برش سرامیک نیز دلیلی بر استحکام آن است و نمونه هایی که دارای حاشیه های کاملا راست و بدون کجی هستند، برش لیزری خورده اند و می توانند حین نصب لب به لب به سرامیک های کنار خود متصل شوند و آب بندی بهتری خواهند داشت.

ضخامت این سرامیک ها نیز معیاری برای دسته بندی این محصول است و بین ضخامت سرامیک و کیفیت ان معمولا رابطه مستقیمی وجود دارد؛ هر چند این رابطه لزوما مستقیم نیست و میزان تراکم مواد تشکیل دهنده سرامیک و نوع آنها نیز می تواند در این تقسیم بندی بسیار تاثیرگذار باشد، به گونه ای که سرامیک های معمولی صرفا از خاک رس و ترکیبات سیلیکاتی ساخته می شوند اما نمونه های جدید دارای ترکیباتی رزینی متعددی هستند.

شرکت توزیع سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی

شرکت توزیع سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی را در نمونه های بسیار زیبا و شیک این محصول می توانید با کیفیت صادراتی از شرکت توزیع آن و با نرخی بسیار ارزان تهیه کنید و صادر کنندگان نیز می توانند برای تامین سرامیک مورد نیاز خود با این شرکت در ارتباط باشند و خرید خود را انجام دهند.

شرکت توزیع بهترین این سرامیک ها، اقدام به ارائه مرغوب ترین نوع آنها کرده است و محصولاتی با قدرت رقابتی بسیار بالا با سرامیک های خارجی را به خریداران و صادر کنندگان ارائه می کند که باعث می شود سود صادراتی، بسیار مناسب و عالی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما