توزیع سرامیک استخری به تمام نقاط کشور

توزیع کاشی سنتی چاپی به تمام نقاط کشور به کمک سایت ما صورت می پذیرد. این کالا به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، برای استفاده در استخر گزینه بسیار مناسبی است و در مدل ها و طرح های متفاوتی موجود می باشد. مشتریان عزیز می توانند مناسب با سلیقه خود محصول دلخواه را تهیه کنند.

توزیع سرامیک استخری به تمام نقاط کشور

چند نوع از پرفروش ترین سرامیک های موجود در بازار

چند نوع از پرفروش ترین سرامیک های موجود در بازار

امروزه انواع مختلفی از سرامیک توسط کارخانجات ایرانی ساخته شده و روانه بازار می گردد که به چند مورد پرفروش آن در این مطلب اشاره می شود.

یکی از انواع پرفروش سرامیک در بازار داخلی ایران، سرامیک پرسلان است که با طرح های زیبایی به بازار عرضه می گردد. این محصول در انواع سرامیک گرانیتی کف، سرامیک مات پرسلان، سرامیک براق پرسلان و سرامیک یک بعدی پرسلان تولید می شود. سرامیک پرسلان در مقابل سایش مقاومت زیادی دارد و به همین دلیل تا سال ها قابل استفاده است.

جذب رطوبت در این محصولات پائین است، از این رو یک گزینه مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام هستند.

پرسلان به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، جزء سرامیک های لوکس و شیک به حساب می آید و اغلب در مکان های پر تردد به کار می رود.

کاشی سنتی حیاط نیز متقاضیان بسیاری در بازار دارد، ظاهر این محصول شبیه چوب درخت است و اغلب برای کفپوش به کار می رود، البته از آن در دیوارها و همچنین نما نیز استفاده می کنند.

کسانی که علاقمند به سبک ساده روستایی هستند، معمولا از این نوع سرامیک استفاده می کنند.

این محصولات قیمت مناسبی دارند و افراد با صرف هزینه کمتری می توانند، کف یا دیوارهای منازل خود را با این سرامیک تزئین کنند.

شکل ظاهری این کالا آن قدر شباهت به چوب دارد که در نگاه اول کسی متوجه نمی شود که از جنس چوب نیست.

سرامیک اسلب هم به دلیل سختی و دوام بالا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این محصول در برابر نفوذ آب مقاومت خوبی دارد و در مکان های بزرگ مثل رستوران ها و تالارها به کار برده می شود. سرامیک اسلب در مقابل مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و در طرح های متنوع و زیبا به بازار عرضه می گردد. این کالا در انواع تخته ای و ورقه ای تولید شده و به دلیل ساختار خاص و منحصر به فرد خود و همچنین هزینه تعمیر کم، علاقمندان فراوانی پیدا کرده است.

امروزه سرامیک سه بعدی هم طرفدارن زیادی دارد و به عنوان یک محصول جدید، اغلب در کف منازل مسکونی یا در ساختمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل سرامیک، به دلیل ظاهر جذاب خود، بعد از نصب زیبایی محیط رو دوچندان می کند. اغلب این محصولات دارای وضوح زیاد می باشند که باعث طبیعی به نظر رسیدن طرح روی سرامیک می گردد. این نوع محصولات ضد خش هستند و با سرعت و سهولت بالایی نصب می شوند، از این رو متقاضیان بسیاری در بازار دارند.

مطمئن ترین روش خرید سرامیک درجه یک

مطمئن ترین روش خرید سرامیک درجه یک

ایران از نظر دارا بودن منابع تولید انواع سرامیک غنی است و به همین خاطر کارخانجات بسیاری در زمینه تولید این مصالح فعالیت دارند. سرامیک و کاشی ایرانی امروزه در بسته بندی های مطمئن و استاندارد به بازارهای بین المللی ارسال می گردد. سرامیک های تولید شده در کشور درجه بندی های متفاوتی دارند، محصولات درجه یک، صد در صد سالم و بی نقص هستند و بر روی سطح آن ها و همین طور لبه ها، هیچ نقصی وجود ندارد اما در سرامیک هایی با درجه کیفی پایین تر، درصد معایب افزایش پیدا می کند.

خرید سرامیک با روش های گوناگونی انجام می گیرد که عبارتند از:

  1. از طریق دفاتر فروش کارخانه های سازنده سرامیک و مصالح ساختمانی
  2. مغازه های عرضه کننده سرامیک در سطح شهر
  3. سایت های فروشگاهی اینترنتی که به عنوان نمایندگی تولید کنندگان فعالیت دارند.
  4. فروشگاه های آنلاین تولید کنندگان

مطمئن ترین روش خرید سرامیک درجه یک، از طریق سایت های فروشگاهی خود تولیدکنندگان یا نمایندگان آن ها می باشد، زیرا مشتریان می توانند، کالا را بدون دخالت دلال ها و به نرخ درب کارخانه خریداری کنند.

بررسی مشکلات صادرات سرامیک در ایران

بررسی مشکلات صادرات سرامیک در ایران

خوشبختانه سرامیک در کارخانجات ایرانی در بالاترین سطح کیفی تولید می شود و با استقبال بی نظیری از طرف مشتریان خارجی رو به رو شده است. صادرات سرامیک ایرانی به کشورهای همسایه و همچنین کشورهای اروپایی به طور گسترده انجام می شود. از جمله کشورهای وارد کننده سرامیک می توان به ارمنستان، آذربایجان، ترکیه، کویت، روسیه، ترکمنستان و غیره اشاره کرد.

متاسفانه صادر کنندگان در این حوزه با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند. عمده ترین مشکلی که بر سر راه تجار وجود دارد، نحوه قیمت گذاری محصولات است. همچنین بالا بودن تعرفه گمرکی برای صادرات این کالا، بازرگان ها را با چالش های بسیاری مواجه می کند، زیرا هرچه وزن کالای صادراتی سنگین تر باشد، تعرفه گمرکی نیز بالا می رود. البته لازم به ذکر است که برند تولید کننده سرامیک و مدل آن هم در تغییر تعرفه گمرکی تاثیر گذار می باشد. افزایش تعرفه های گمرکی هزینه های فراوانی را به صادر کنندگان تحمیل می کند، لذا هرچه این تعرفه بالاتر رود، صادرات به همان میزان کمتر می شود.

نحوه قیمت گذاری سرامیک برای صادرات اهمیت زیادی دارد، وزن محموله صادراتی بر اساس واحد تن سنجیده می شود و از آنجا که سرامیک وزن سنگینی دارد، اگر قیمت گذاری بدون توجه به این مسئله انجام گیرد، قیمت کالای صادراتی متفاوت می شود. سرامیک طرح ها و کیفیت های مختلفی دارد که در قیمت گذاری آن موثر می باشند، همچنین هزینه های حمل و نقل کالا از درب کارخانه و هزینه های گمرکی نیز، فشار بیشتری به صادر کننده محصول وارد می کند.

یکی از مشکلات مهمی که در زمینه صادرات سرامیک وجود دارد، این است که ارتباط تجاری مطلوبی بین ایران و کشورهای هدف صادرات وجود ندارد. بیشترین میزان این مصالح ساختمانی به کشورهای افغانستان و عراق صادر می گردد، اما در این کشورها شرایط بازار چندان مساعد نیست.

خرید اینترنتی سرامیک استخری با کیفیت عالی

خرید اینترنتی سرامیک استخری با کیفیت عالی

استفاده از سرامیک مزایای بسیار زیادی دارد، زیرا نسبت به کاشی مقدار کمتری رطوبت به خود جذب می کند، به همین دلیل اکثرا تمایل دارند که به جای کاشی، سرامیک را به کار ببرند. خرید اینترنتی سرامیک استخری با کیفیت عالی از طریق مجموعه ما انجام می شود. کارفرمایان و مشتریان محترم می توانند، انواع سرامیک کف پذیرایی، سرامیک دیوار حیاط، سرامیک راه پله و سرامیک راک اصفهان را در بالاترین سطح کیفی و با قیمتی مناسب خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما