بزرگترین مرکز فروش سرامیک مات خاکستری در اصفهان

بزرگترین مرکز فروش سرامیک مات خاکستری در اصفهان ارائه دهنده این محصول به صورت مستقیم و غیرمستقیم به سراسر کشور می باشد. محصولات ارائه شده در این مرکز فروش از تنوع بالایی برخوردارند؛از همین رو هر کس میتواند متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل خود سرامیک مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت از این مرکز فروش خریداری کند و بدین ترتیب خریدی مطمئن را تجربه نمایند. اگر شما می خواهید با انواع سرامیک مات خاکستری و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا شوید و یا مایل به خرید این سرامیک هستید لطفاً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بزرگترین مرکز فروش سرامیک مات خاکستری در اصفهان

کدام سرامیک کف بهتر است؟ مات یا براق؟

کدام سرامیک کف بهتر است؟ مات یا براق؟ کفپوش های که از مهم ترین و موثر ترین عوامل در طراحی و دیزاین نمای داخلی می باشند. انواع مختلفی از کفپوش ها در جنس ها طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است که متناسب با سلیقه صاحب خانه مورد استفاده قرار می گیرند. کفپوش های چوبی و لمینت، کفپوش های سنگی و کفپوش های سرامیکی از محبوب ترین انواع کفپوش موجود در بازار می باشند. تنوع در طرح و رنگ در کفپوش های سرامیکی نسبت به سایرین بیشتر است و به طور کلی این کفپوش ها به دو دسته تقسیم می شوند.

اگر شما سرامیک را به عنوان کفپوش منزل خود انتخاب کرده اید لطفاً در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای انواع سرامیک مات و کدر آشنا شوید.

مزایا و معایب سرامیک های براق:

  • سرامیک های براق جلوه نور بسیار خوبی دارند و خانه را روشن تر می کنند. به علاوه به خاطر انعکاس نوری که ایجاد می کنند فضا را بزرگ تر نمایش می دهند.
  • سرامیک های براق فضای خانه را لوکس تر و شیک تر نشان می دهند و در صورتی که می خواهید بخشی از کف را با فرش بپوشانید بهتر است از سرامیک های براق استفاده کنید. این حالت جلوه ی بیشتری ب منزل شما می دهد.
  • از معایب این سرامیک ها می توان به زود لک شدن و نمایان کردن لکه ها و خاک بر روی آن اشاره کرد. لذا اگر مایل به خرید سرامیک براق هستید بایستی مرتب آها را طی بکشید و تمیز کنید. همچنین این سرامیک ها به دلیل کشیدن سمباده بیشتر، سر و لغزنده می باشند.

مزایا و معایب سرامیک های مات:

  • این سرامیک ها اگر چه خاصیت براق بودن را ندارند اما در عوض می توانند حس وقار و سنگینی را به منازل هدیه کنند. در صورتی که فضا های با وقار را دوست دارید و از طرف دیگر به دنبال فضاهای براق نیستید سرامیک های مات بهترین انتخاب برای شما هستند.
  • این سرامیک ها لکه ها نشان نمی دهند. از همین رو نیاز به تمیز کردن و طی کشیدن مرتب ندارد.

جدیدترین مدل های سرامیک برای کف پذیرایی

وقتی صحبت از سرامیک کف به میان می آید سرامیک کف پذیرایی و سرامیک کف آشپزخانه از ذهن عبور می کند. این سرامیک ها در انواع مختلف و طرح های متعدد تولید و به بازار عرضه می‌ شوند و از مهم ترین المان ها در طراحی داخلی به شمار می روند. بنابراین بایستی برای انتخاب آن ها وقت و انرژی مصرف شود تا بهترین نتیجه حاصل آید. برخی از ویژگی های جدیدترین مدل های سرامیک برای کف پذیرایی به شرح زیر می باشد.

  1. ابعاد و اندازه سرامیک: جدید ترین مدل های سرامیک برای کف پذیرایی در اندازه های ۶۰ در ۶۰، ۸۰ در ۸۰، ۹۰ در ۹۰ و ۱۰۰ در ۱۰۰ ارائه می شوند و شما می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از این ابعاد را انتخاب کنید.
  2. سرامیک طرح پارکت: از ظریف ترین و زیبا ترین انواع سرامیک می توانید به سرامیک های طرح پارکت اشاره کرد. این سرامیک ها ظرافت خاصی به منزل شما می بخشد. سرامیک طرح پارکت مناسب ترین انتخاب برای کسانی است که علاقه مند به طرح های چوبی هستند می باشد.
  3. سرامیک گرانیتی: سرامیک های گرانیتی از خاک رس حاصل می شوند که در زمان پخت به آنها رنگدانه‌های اضافه می گردد تا طرح دار شوند. برای براق کردن سرامیک های گرانیتی از سنگ ساب پولیش استفاده می کند. این سرامیک ها از جدیدترین و زیباترین انواع سرامیک های کف هستند که به فلفل نمکی و رگه ای معروف می باشند.
  4. سرامیک پرسلانی: سرامیک های پرسلانی در دمای بالا پخت می شوند؛ بنابراین از استحکام و ضخامت بالاتری نسبت به سایر انواع سرامیک برخوردارند. این سرامیک ها طرح تخلخل کمی دارند و جذب آب آن ها نسبت به سایرین کمتر می باشد؛ از همین رو می توانند گزینه مناسبی برای آشپزخانه سرویس بهداشتی و حمام باشند. سرامیک های پرسلانی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع سرامیک می باشند خود به دو دسته لعاب دار و بدون لعاب ها تقسیم می شوند.
  5. سرامیک موزاییکی: این سرامیک ها حاوی قطعات ریز لعاب دار و بدون لعاب می باشند که در طرح ها رنگ ها و ضخامت‌های مختلف تولید و به بازار ارائه می گردند. ضخامت این سرامیک ها معمولاً چند میلی متر و به شکل های مربع، مستطیل، لوزی و چند ضلعی در بازار موجود هستند.

مشخصات کلی سرامیک طرح سنگ مات

مشخصات کلی سرامیک طرح سنگ مات سرامیک های طرح سنگ مات یکی از زیباترین و با کیفیت ترین انواع سرامیک می باشند. این سرامیک قابل استفاده در طراحی داخلی پذیرایی کفپوش آشپزخانه و پذیرایی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی می باشد. مشخصات کلیه سرامیک طرح سنگ مات به شرح زیر می باشد.

  • سرامیک های طرح سنگ در رنگ های تیره مانند مشکی، یشمی و قهوه ای و در رنگهای روشن مانند سفید تولید و به بازار عرضه می شود. این سرامیک ها در نماهای مختلف و کفپوش ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • سرامیک های طرح سنگ از مقاومت بالایی برخوردار اند بنابراین می تواند انتخاب مناسبی برای کفپوش حیاط و آشپزخانه که در معرض فشار و ضربه های متعدد قرار دارند باشند.
  • این سرامیک ها جذب آب بسیار کمی دارند به همین علت می تواند انتخاب مناسبی برای کف پوش حیاط، آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی باشد. به علاوه این سرامیک ها در مقابل باران های اسیدی نیز استحکام بالایی دارند و به راحتی تغییر رنگ و تغییر شکل می دهند از می توانند در نما های خارجی مورد استفاده قرار گیرند.
  • تنوع در طرح و رنگ از دیگر ویژگی های سرامیک های طرح سنگ می باشد از همین رو شما می توانید سرامیک مورد نظر خود را در طرح و رنگ دلخواه خریداری کنید.
  • سرامیک های طرح سنگ برجسته نیز یکی از مدرن ترین انواع سرامیک است که می توان از آن برای نمای پشت تلویزیون و یا نمای شومینه استفاده کرد. به علاوه می توان از این سرامیک ها به عنوان سرامیک بین کابینتی استفاده نمود.

راهنمای انتخاب بهترین سرامیک مات صادراتی

وقتی صحبت از انتخاب بهترین سرامیک مات صادراتی به میان می آید با توجه به تنوع بالا در طرح و رنگ و کیفیت انتخاب بهترین سرامیک کار ساده ای به نظر نمی آید. با توجه به اینکه هر نوع سرامیکی متناسب با هر کف پوش و یا نمایی نمی باشد بنابراین بایستی در انتخاب سرامیک دقت لازم را داشته باشیم. برخی از نکاتی که هنگام انتخاب بهترین سرامیک مات صادراتی بایستی مد نظر داشته باشید به شرح زیر است.

  • با توجه به فضایی که میخواهید برای آن سرامیک تهیه کنید بایستی اندازه ی سرامیک را انتخاب کنید. هرچه فضای در مورد نظر شما بزرگ تر است بهتر است از سرامیک هایی در ابعاد بزرگ تر استفاده کنید. در صورتی که برای محیط های بزرگ از سرامیک های کوچک استفاده کنید فضای منزل شما کوچک تر از آنچه هست به نظر می رسد.
  • طرح سرامیک را باید بر اساس دکوراسیون منزل تان انتخاب کنید. چنانچه سرامیک دیوار ها و یا کاغذ دیواری های مورد استفاده در فضای مورد نظر شما ساده هستند شما به راحتی می توانید سرامیک های رنگی و طرح دار استفاده کنید اما چنانچه دیوارها طرح دار و رنگی هستند بهتر است از سرامیک های ساده استفاده کنید. در غیر این صورت فضا شلوغ و به هم ریخته به نظر می رسد.
  • برند تولیدی سرامیک می تواند ضامن کیفیت آن باشد. در کشورهای ما شرکت های عدیده ای به تولید سرامیک پرداخته اند. بعضی از این شرکت ها نسبت به سایرین معروف تر و معتبر تر اند. علت این اعتبار کیفیت بالای محصولات ارائه شده توسط آن ها می باشد.
  • سختی سرامیک که عبارت است از مقاومت سرامیکی در برابر فشار و ضربه و خراش بایستی در هنگام خرید مورد بررسی قرار گیرد. هرچه سرامیک سختی بالاتری داشته باشد استحکام و مقاومت آن بیشتر خواهد شد.

خرید سرامیک مات خاکستری به قیمت ارزان

خرید سرامیک مات خاکستری به قیمت ارزان قیمت سرامیک با توجه به ابعاد سرامیک و استحکام و مقاومت آن ها در برابر ضربه و فشار، نرخ ارز، جنس سرامیک و … تعیین می شود. اما عوامل دیگری نیز بر آن موثرند. خرید عمده و خرید از مراکز معتبر از جمله این عوامل می باشند. چنانچه سرامیک را به صورت عمده خریداری کنید تخفیف در نظر گرفته شده برای خرید عمده که گاهی تا حدود ۵۰ درصد و یا بیشتر است شامل حال شما خواهد شد. به علاوه اگر از مراکز معتبر خرید کنید با حذف واسطه های فروش محصول مورد نظر شما در کیفیت ثابت از قیمت کمتری برخوردار خواهد بود.

اگر شما قصد خرید سرامیک مات خاکستری را به قیمت ارزان دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است چرا که علاوه بر خرید محصولی با کیفیت و درجه یک از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار می شوید.

در صورتی که می خواهید از قیمت انواع سرامیک مات خاکستری مطلع شوید اما امکان رفتن به مراکز معتبر فروش آن برای شما فراهم نیست و یا فرصت رفتن به این مراکز را ندارید می توانید از قیمت این محصول به صورت آنلاین و از طریق همین سایت سایت رسمی فروش انواع سرامیک است مطلع شوید. در این صورت شما در وقت خود صرفه جویی کرده و میتوانید قیمت های ارائه شده در مراکز مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین محصول را با پرداخت کمترین قیمت خریداری نمایید.

شرکت تولید کننده سرامیک مات خاکستری در اصفهان

شرکت تولید کننده سرامیک مات خاکستری در اصفهان ارائه دهنده این محصول به صورت مستقیم در اصفهان و به صورت غیر مستقیم در سراسر کشور می باشد. کیفیت بالای سرامیک های تولید شده در این شرکت باعث محبوبیت روز افزون سرامیک مات خاکستری شده است.

اگر شما قصد خرید سرامیک مات خاکستری را برای کف سالن را دارید اما از مراکز معتبر فروش آن در اصفهان فاصله دارید و یا امکان رفتن به این مراکز برای شما فراهم نیست می توانید این محصول را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت سایت رسمی فروش انواع سرامیک است سفارش داده و خریداری نمایید. برای این کار بایستی محصول مورد نظر خود را از بین محصولات ارائه شده توسط این شرکت تولید کننده انتخاب کرده و گزینه افزودن به سبد را بزنید.

چنانچه می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع سرامیک و کاربرد هر یک از آنها کسب کنید میتوانید با مشاوران فروش ارتباط برقرار کنید. در این صورت مشاوران فروش پس از پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده محصول مورد نظر شما را در اسرع وقت درب منزلتان ارسال می کنند.

بدین وسیله شما میتوانید علاوه بر صرفه جویی در وقت هزینه های مربوط به رفت و برگشت و خرید سرامیک را کاهش دهید.

صادرات زیباترین سرامیک مات خاکستری به عراق

صادرات زیباترین سرامیک مات خاکستری به عراق زیباترین سرامیک های مات خاکستری به کشورهای مختلف از جمله عراق صادر می شود. بهترین و باکیفیت ترین انواع سرامیک مشکی مات به بازارهای جهانی صادر می شود تا بتوانند در رقابت های جهانی پیروز شوند و مشتری های خود را در سراسر جهان پیدا کنند. تنوع در طرح و رنگ و زیبایی و ظرافت از دیگر ویژگی‌های محصولات صادراتی می باشد که باعث جلب نظر مشتری های زیادی شده است.

صادرات سرامیک یکی از بزرگترین صادرات غیر نفتی در کشور می باشد که علاوه بر ورود ارز به کشور با ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی باعث ایجاد رشد اقتصادی در کشور می شود.

یکی از نکاتی که در رابطه با محصولات صادراتی بایستی مد نظر قرار داد توجه به بسته بندی آن ها می باشد که متاسفانه در کشور ما کمتر توجهی به آن می شود. از آنجا که اولین موضوعی که مشتری با آن مواجه می شود بسته بندی یک محصول است بنابراین هرچه هزینه و انرژی صرفه طراحی و ساخت بسته بندی شود نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. سرامیک نیز از این موضوع مستثنی نیست.

بسته بندی محصولات صادراتی بایستی دارای استانداردهای جهانی باشد و مقاومت استحکام کافی در برابر ضربه ها و فشارهای وارده در حین جابجایی و باربری و حمل و نقل برخوردار باشد تا بتواند محصول را بدون شکستگی و لب پر شدن به کشور هدف برساند. بهترین این نوع بسته بندی برای این منظور استفاده از کارتون های پنج لایه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما