صادرات کاشی شش ضلعی سفید به خاورمیانه

در حال حاضر کاشی استخری در شیراز، یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی محسوب می شود که صادرات کاشی شش ضلعی سفید، با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب با توجه خواص بی نظیری که دارد به روش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه به کشورهای خاورمیانه صادر می گردد که صادرات محصول نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور دارد.

صادرات کاشی شش ضلعی سفید به خاورمیانه

مشخصات ظاهری کاشی با کیفیت

مشخصات ظاهری کاشی با کیفیت

امروزه کاشی سرامیک چرمی با تنوع زیاد در کشور تولید می شوند که توسط شرکت های تولیدی معتبر از جمله شرکت سرامیک البرز، با استفاده از دانش روز و نیز مواد اولیه کاملا مرغوب و درجه یک و نیز با استفاده از دانش و تجربیات کادری مجرب در این زمینه با کیفیت بالا تولید و نیز با قیمت مناسب در انواع گوناگون با تنوع طرح و رنگ، اندازه، ابعاد، مدل، جنس مرغوب، استاندارد، ضخامت، مقاومت و غیره در بازار عرضه می شوند که از انواع آن می توان به کاشی پرسلان، اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و از خواص و مزایای زیادی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد.

بنابراین آجر یا سرامیک پرسلان می تواند نقش بسیار مهم در زیبایی و جذابیت معماری و طراحی در نماهای ساختمانی داشته باشد که با تنوع رنگ های زیبا نمای سنتی، مدرن و زیبا را به محیط می بخشد و امروزه از کاربرد و اهمیت زیادی در نماهای ساختمانی برخوردار می باشد.

باید خاطر نشان کرد که کاشی و سرامیک، از جمله محصولات و قطعات مسطحی هستند که با وجود این که ضخامت کمی دارند از مواد اولیه مرغوب مانند: سیلیس، رنگ ها، خاک رس و سایر مواد تولید می شوند و به دلیل ویژگی ها و مزایای زیادی که دارند بسیار مورد توجه معماران و طراحان داخلی و خارجی قرار گرفته اند.

بنابراین از مشخصات بارز و ظاهری کاشی باکیفیت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. کاشی مرغوب دارای دوام و عمر طولانی است و نیاز به تعمیر ندارد.
  2. کاشی باکیفیت و مرغوب از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.
  3. کاشی و سرامیک در برابر لغزش، سایش، ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند.
  4. کاشی ها با وجود ظاهری زیبا و جذاب می توانند زیبایی محیط را دو چندان نمایند.
  5. کاشی ها، از قدرت جذب آب بالا برخوردار هستند و نیز دارای استانداردهای روز دنیا می باشند.
  6. این مدل از کاشی، با توجه به شکل ظاهری علاوه بر زیبایی محیط می تواند در روحیه انسان بسیار تاثیر گذار باشد.
  7. از انواع کاشی و سرامیک با تنوع طرح های زیبا می توان جهت استفاده برای دیوار آشپزخانه، استخر، کف پوش حیاط و دیگر مکان ها مورد استفاده قرار داد.

بهترین کاشی های موجود در بازار

بهترین کاشی های موجود در بازار

کاشی، یکی از تجهیزات کاربردی و بسیار مهم در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود که از بهترین کاشی های موجود در بازار، می توان به کاشی البرز و پرسلان اشاره کرد که هر کدام بسته به نوع خود از مزایا و خواص ویژه ای برخوردار بوده و با ظاهر شیک و زیبایی که دارند جهت استفاده در محیط های ساختمانی از کاربرد زیادی برخوردار بوده که دوستداران زیادی دارند.

همچنین از دیگر کاشی های برتر موجود در بازار ایران می توان از کاشی ارچین میبد، شیرکوه یزد، مرجان اصفهان و سرامیک تبریز نام برد که بسته به شکل ظاهری زیبا و شیکی که دارند انتخاب و خریداری می شوند که امروزه از محبوبیت زیادی بین طرفداران خاص خود برخوردار می باشند.

آسان ترین و راحت ترین روش برای صادرات کاشی

آسان ترین و راحت ترین روش برای صادرات کاشی

آسان ترین و راحت ترین روش برای صادرات کاشی به کشورهای خارجی از راه زمینی و نیز از طریق فروشگاه های اینترنتی منحصر به فرد محصول می باشد که این مرکز در ارائه خدمات به مشتریان خود می کوشد تا آن را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت در انواع برندها و بسته بندی های متنوع و نیز تنوع طرح و رنگ های زیبا و شیک مطابق با استانداردهای بین المللی خاص وارد بازار صادرات نماید که هیچ گونه هزینه جانبی در بر نداشته و نیز باعث صرفه جویی در هزینه ها، وقت و زمان و انرژی محصول گردیده که در نتیجه منجر به جذب مشتریان زیاد و نیز رونق اقتصادی کشور گردیده است.

از این رو، برای تهیه و خرید این محصول می‌توانید به صورت غیر حضوری به همین سایت فروش تخصصی و معتبر مراجعه کنید و این محصول عمده را با کیفیت عالی و قیمت مناسب سفارش دهید و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. بنابراین، بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات کاشی، از طریق شرکت های تولیدی معتبر مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می گیرد.

با توجه به افزایش تقاضای بازار، افراد زیادی در زمینه تولید محصولات فعالیت می کنند و علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، توانسته حجم بالایی از این محصولات را به دیگر کشورها صادر کنند و با صادرات این محصول تاثیرات بسیار زیادی در رشد اقتصاد داشته اند.

همچنین صادرات محصول تحت عوامل و مراحل مختلفی از سوی فروشندگان آن انجام می گیرد که این مراحل مستلزم رعایت یک سری مراحلی قانونی و مقرراتی است که شامل:

  1. مجوز تعرفه های گمرکی
  2. مجوز تعرفه های آزمایشگاهی
  3. دریافت و صدور بارنامه حمل و نقل
  4. داشتن گواهینامه معتبر و صدور کارت بازرگانی
  5. اخذ مجوزهای لازم و مربوطه از سازمان های مختلف
  6. دریافت مجوزهای لازم بهداشتی و رعایت قوانین و مقررات بین المللی
  7. پرداخت هزینه ترخیص کالا، هزینه ترخیص کاری، دستمزد کارگران، هزینه انبارداری، نگهداری، باربری
  8. نحوه بسته بندی های محصول با نشان تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید، پروانه بهداشتی، پروانه بهره برداری، سری ساخت، وزن خالص و غیره را به همراه داشته است.

بهترین فروشنده کاشی شش ضلعی سفید در ایران

بهترین فروشنده کاشی شش ضلعی سفید در ایران

بهترین فروشنده کاشی شش ضلعی سفید در ایران، مراکز و نمایندگی های عمده فروش هستند که تحت نظر شرکت های تولیدی معتبر در حال انجام فعالیت بوده و توانسته اند این محصول عمده را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به روش مستقیم و بی واسطه در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهند که عرضه محصول به این روش بسیار ارزان بوده و باعث جذب مشتریان زیادی گردیده است.

همان طور که ذکر شد، کاشی ها با تنوع کیفیت، برند و بسته بندی های کاملا استاندارد، طبیعی و بهداشتی وارد بازار صادرات می شوند که با تنوع رنگ های بسیار و نیز در انواع مختلف با ابعاد و اندازه های متفاوت و برندهای خاص و همچنین کیفیت عالی و قیمت مناسب وجود دارند و نیز هر کدام بسته به نوع خود از خواص منحصر به فرد و نیز از کاربردهای زیادی در دکوراسیون محیط و منزل برخوردار می باشند که امروزه با طرح های مدرن و کلاسیک توانسته اند در این مکان ها زیبایی را دو چندان کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما